Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Gameboer

Legacy Member
Mee zei:
Ik denk dat Renault wel eens Ferrari kan hebben ingehaald qua snelheid...

Waar haal je dat vandaan? Zover ik zie staat al 2 maal een Ferrari op P1, geen Renault..

En laten we hopen op wat regen, zou goed zijn voor de spanning :D

Proim

Legacy Member
Puur op topspeed zullen ze dat wel gedaan hebben denk ik ja.


Er was rode vlag omdat er kinderen/jongeren op de hekkens waren geklommen zeiden ze op het einde nog.

vishnusixclix

Legacy Member
Mee zei:
Ik denk dat Renault wel eens Ferrari kan hebben ingehaald qua snelheid...

Neen.

De Renault motor is veruit de zwakste van het veld. Zeker op Spa heeft Renault nul komma niets kans om de ferrari op kracht bij te houden. Enkel de kunsten op natte baan van de piloten gaat hier teams met renaul motor de kans geven om bij te blijven. (en een beetje de super downforce van de RB6)

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
De Renault motor is veruit de zwakste van het veld.
Renault is anders wel (een van?) de snelste door de speed trap, ik denk dat die hun F-duct heel goed werkt.

falc.be

Legacy Member
ligt puur aan die F duct die idd hele goed werkt dan aan de motor.

De GP2 kwalificatie is ontaard in complete chaos en was de langste kwalificatie sessie na de zwaarste regen van de dag. Een absoluut non talent heeft de pole gepakt. Dat belooft voor F1

xDama

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Neen.

De Renault motor is veruit de zwakste van het veld. Zeker op Spa heeft Renault nul komma niets kans om de ferrari op kracht bij te houden. Enkel de kunsten op natte baan van de piloten gaat hier teams met renaul motor de kans geven om bij te blijven. (en een beetje de super downforce van de RB6)

De Renault is niet de snelste motor op het veld, maar in vergelijking met de andere motoren is het verschil nog aanvaardbaar hoor. Bij Red Bull hebben ze er dit seizoen nog niet in geslaagd om een deftige top te halen, maar Renault zelf wel.

Zet daar dan nog eens de F-duct bij en ik denk dat Renault nog enorm sterk gaat presteren dit weekend!

vishnusixclix

Legacy Member
Dat Kubica goed gaat scoren staat buiten kijf, maar daarom zie ik het team nog niet bovenaan ;)

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Zit gans weekend in Gold 8 aan La Source :)
Chance dat het overdekt is want het heeft idd een paar keer serieus geregend!
Ferrari goed begonnen aan het weekend, F-duct van Renault lijkt ook goed te werken.. Red Bull nog veel werk aan de winkel :) maar die komen er wel denk ik.. Het zal een interessant weekend worden.
In de GP2 D'Ambrosio nog eens een deftige kwalificatie, heeft me verrast. 3 of 4x rode vlag wel door crashes in de dubbele linkse.

Proim

Legacy Member
H_Kovalainen
RT @_Car_Jack_: @H_Kovalainen Hi Heike - I've got my driving test soon! What advice can you give me? It's Heikki not Heike to start with! half a minute ago via Echofon

:lol:

vishnusixclix

Legacy Member
hopelijk geen sisser dan. Als het droog wordt, zal Ferrari bovenaan staan ( beetje :sad: )

vishnusixclix

Legacy Member
Rofl...

Vettel gaat tegen 260 per uur met 1 hand door eau rouge :crazy:

(de andere op de F-duct)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan