Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squan zei:Live stream iemand voor FP2?
Mee zei:Renault-power does it again :ironic:
Mee zei:Was ook juist aan het kijken, Webber die ineens stopt en een vlaag blauwe rook die voor de camera vliegt. Renault-power does it again :ironic:
VishnuSixDix zei:Heeft Renault (team) dan ook al motorpech gehad?
Gothrek zei:Wat me ook opviel was de 'lage' topsnelheid van de redbulls in de speedtrap.
De mclarens haalden daar 311 km/u, terwijl Webber maar op plaats 8 stond met 304 km/u
bumba007 zei:NEe maar hun motoren bij RB(Renault) wel.
VishnuSixDix zei:Inderdaad. Het probleem ligt dus niet bij de Renault motor, maar bij het (schitterende, maar nét iets te krappe) design van dhr Newey.
.falc.be zei:bridgestone heeft blijkbaar zorgen dat de banden bocht 8 niet lang gaan overleven
