Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_Pe_ zei:Vond ik niet. Ford vs Ferrari is volgens mij nogal een Trumpiaanse film. Amerika is alles, de rest is niks. Enzo Ferrari maakt het Ford concern belachelijk en de Amerikaanse leiding zal eens aan die spaghettivreter laten zien wat ze wel niet kunnen. Natuurlijk met een Amerikaanse piloot aan het stuur die van alle kanten tegen gewerkt wordt maar het is toch dankzij hem dat het uiteindelijk wel lukt. Ik vond de film overdreven, een ode aan Amerika en vooral ongeloofwaardig. Een gevoel dat ik bij Rush helemaal niet heb. Buiten het feit dat ze Lauda en Hunt tegen elkaar laten rijden in F3, wat nooit gebeurd is, denk ik dat deze film veel waarheidsgetrouwer is dan Ford vs Ferrari.

FlatSix zei:Ik denk zelfs dat iRacing een jaarlijkse NASCAR competitie heeft met serieuze prijzenpot?
Hij zei wel dat hij er 5u per dag mee bezig is geweest. Dan ben je ook geen noob meer heCerulean zei:Achja, de F1 race was wel de moeite vond ik. Een pak matuurder gereden dan in Bahrein. De Leclercs waren behoorlijk indrukwekkend, vooral Charles... Hij heeft dat spel nog maar een week.
.vloet zei:Hij zei wel dat hij er 5u per dag mee bezig is geweest. Dan ben je ook geen noob meer he.
Da's wel dedication, sowieso.

RipTor zei:Ja de F1 staat nu wel een beetje te kakken tov Indycar en Nascar dat ze dat spelleke van Codemasters moeten gebruiken ipv een fansoenlijke sim.
Nascar en Indycar gebruiken iRacing. Zowat het hele startveld doet mee. Er zijn er die klagen dat ze in lagere series moeten starten omdat hun license in iRacing niet hoog genoeg is.
Live uitgezonden op Fox. Nascar had 1,2 miljoen viewers op YouTube (naast iedereen die op Fox kijkt). F1 had er 180.000 volgens mij...
Bij NASCAR is iRacing overigens al jaren een officiele tak van de sport. Wordt al jaren live uitgezonden en results op hun website. Laagste klasse van de Nascar competitie.
FlatSix zei:En Verstappen die Norris belt wanneer hij uitgevallen is, en dan gewoon live zegt "Ik join die league nooit, je zou dat spel beter van uw computer gooien, ik heb dat spel niet eens".![]()
FlatSix zei:En Verstappen die Norris belt wanneer hij uitgevallen is, en dan gewoon live zegt "Ik join die league nooit, je zou dat spel beter van uw computer gooien, ik heb dat spel niet eens".![]()
Jonas89 zei:maar wel iRacing spelen die 10jaar oud is?
Jonas89 zei:maar wel iRacing spelen die 10jaar oud is?

xDama zei:iRacing is niet voor niets al 10 jaar de beste simulator online. De graphics zijn gedateerd, maar voor de rest is dat nog steeds een dijk van een game en met gemak 1 van de 3 beste op de markt.
Jonas89 zei:nja, ieder zijn ding. Maar tis idd triestig dan dat er na 10jaar nog altijd geen deftige opvolger is

Scifo zei:ge snapt het concept precies niet echt![]()
Jonas89 zei:maar wel iRacing spelen die 10jaar oud is?

Jonas89 zei:ja blijkbaar niet.
laat maar.
