Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt geen medicijn, maar tegen het einde van de zomer zijn we er gewoon vanaf denk ik.Scifo zei:Zolang er geen medicijn is gaat er geen enkel sport evenement doorgaan. Of ge moet achter gesloten deuren gaan racen.
Ge moogt al blij zijn als seizoen 2021 nog deftig van start kan gaan.
Dan bestond de griep ook niet meer hé...denkimi zei:Het is gewoon een kwestie van wachten tot bijna iedereen besmet is geweest, en aan het huidige tempo gaat dat niet zo lang duren.

RipTor zei:Ik ben er echt wel zo goed als zeker van dat België geen F1 gaat toelaten... Ik zie niet in welk land wel.

Scifo zei:https://www.formula1.com/en/latest/article.were-streaming-the-1986-australian-grand-prix-heres-why-you-should-watch.2x67Zlxwex4gVnJAVnJDdz.html?fbclid=IwAR0tWSRglNSnSdPQecOhM1NyrCBJl7qqmzaDuJHBdOOWSqpDBytF95JeC68
Ow ow, twerd tijd dat ze zo'n race eens volledig gingen uitzenden. Wil ik wel eens zien![]()

FlatSix zei:1 April joenge!
Trouwens de 2014 Bahrein GP staat ook op Youtube.
ad:Scifo zei:Da fuk. Ma kwil eens graag zo'n oldskool race zienad:
Ja, staat nu ook op Youtube klaar: https://www.youtube.com/watch?v=Q1sVKTvvmCoFlatSix zei:Ik maakte maar een mopje eh, ik denk dat ze die wel degelijk gaan uitzenden hoor.
Scifo zei:https://www.formula1.com/en/latest/article.were-streaming-the-1986-australian-grand-prix-heres-why-you-should-watch.2x67Zlxwex4gVnJAVnJDdz.html?fbclid=IwAR0tWSRglNSnSdPQecOhM1NyrCBJl7qqmzaDuJHBdOOWSqpDBytF95JeC68
Ow ow, twerd tijd dat ze zo'n race eens volledig gingen uitzenden. Wil ik wel eens zien![]()
sink zei:Ja, staat nu ook op Youtube klaar: