Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd, er komt iig iets met witte letters op de achtervleugel. En ook wsl een logo op de motorkapmarcel zei:Ferrari gaat met een nieuwe livery rijden in Suzuka.
eniac zei:De F2012 was ook veruit de betrouwbaarste. Dat scheelt ook in een titelstrijd.
sink zei:Ben benieuwd, er komt iig iets met witte letters op de achtervleugel. En ook wsl een logo op de motorkap
sink zei:
schumi2003 zei:Mission Win Now
marcel zei:Mercedes op kop.

't Is weer een triestige dag voor Stoffel. Norris had een kleinere gap met Alonso, al stond die ook gewoon laatste met die wagen. Wel bizar dat de topspeed van McLaren the best of the rest is..marcel zei:ok dan
De auto van Stoffel 2x laatste in de FP's vandaag. in FP1 reed Norris.
Mercedes op kop.
eniac zei:De F2012 was ook veruit de betrouwbaarste. Dat scheelt ook in een titelstrijd.
)jeltex zei:Het feit dat Alonso zo lang meedeed voor de titel was 1) omdat die een fantastisch seizoen reed, 2) omdat de Ferrari idd iets betrouwbaarder was dan de RB (maar lang niet genoeg om het verschil in pure pace te compenseren) en 3) omdat ze hier en daar het geluk wat aan hun zijde hadden of de juiste calls maakten (toen deden ze dat nog bij Ferrari)
jeltex zei:In 2012 was de Ferrari dan wel betrouwbaar, maar op het merendeel van de circuits pas de 3de wagen. Daar win je geen titels mee.
De Red Bull was zowel snel als betrouwbaar. De McLaren kon mee met de RB op vlak van snelheid, maar was duidelijk de onbetrouwbaarste van de 3, met heel wat DNFs voor Hamilton.
Om de zoveel tijd komt die discussie over 2012 weer bovendrijven en ik snap echt niet waarom. Iedereen die dat seizoen gezien heeft zou moeten weten dat je in een Red Bull moest zitten om kampioen te worden dat jaar.
Het feit dat Alonso zo lang meedeed voor de titel was 1) omdat die een fantastisch seizoen reed, 2) omdat de Ferrari idd iets betrouwbaarder was dan de RB (maar lang niet genoeg om het verschil in pure pace te compenseren) en 3) omdat ze hier en daar het geluk wat aan hun zijde hadden of de juiste calls maakten (toen deden ze dat nog bij Ferrari)
Ik heb op geen enkel moment geloofd dat Alonso kampioen ging worden dat seizoen. Niet toen hij op kop lang in het kampioenschap en zelfs niet toen Vettel spinde in het begin van de laatste race. Het verschil in pace tussen beide wagens was tegen dan zodanig groot dat ik hem dat vlotjes zag goedmaken die race. En dat deed hij ook.