Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xTwL- zei:Oostenrijk op de kalender gezet bijvoorbeeld.
xTwL- zei:Daarnaast sponsort Red Bull niet alleen vier rijders in de F1 maar hebben ze het meest uitgebreide junior programma dat tot in de F3 gaat. Ze brengen vier wagens aan de start wat een enorm budget vraagt maar wel de kansen geeft aan de jongste zonder budget, welk team doet dit nog...?
xTwL- zei:Je moet ook de ontelbare demo-runs niet vergeten die Red Bull doet om F1 bekender te maken. Als je op het circuit bent zie je ook overal hun sponsoring.
Red bull is daar lang niet de enige in, Ferrari, williams en mclaren zijn ook al op die manier terug gefloten, zij hebben geen 2 jaar aan het wenen geweest en uiteindelijk ook terug gekomenxTwL- zei:Met een competetieve motor is Red Bull ook misschien het enige team dat ooit nog Ferrari en Mercedes kan aanvallen. Je moet al respect hebben dat ze bleven na 2013 toen de FIA al hun grote troeven uit handen nam en de balans helemaal van aero naar motor bewoog. Daarnaast waren het ook zij die bleven toen BMW, Toyota en Honda vertrokken.
falc.be zei:Daarnaast hebben ze er al genoeg doen kelderen door onmogelijke eisen op te stellen
falc.be zei:Waardeloos Tilke circuit, mogen ze houden
Daarnaast hebben ze er al genoeg doen kelderen door onmogelijke eisen op te stellen
Dat doet bijna ieder team
Red bull is daar lang niet de enige in, Ferrari, williams en mclaren zijn ook al op die manier terug gefloten, zij hebben geen 2 jaar aan het wenen geweest en uiteindelijk ook terug gekomen
eniac zei:Ahja, beter doen zoals McLaren dan, minder rijders in het programma opnemen en 1 keer om de vijftien jaar iemand laten debuteren? Veel beter, dat!
Tsja de vrije plaatsjes zijn nu éénmaal héél karig hé. Of Vandoorne ooit of nooit een kans gaat krijgen zal de toekomst uitwijzen. (Ik vermoed dat je hier indirect naar hem wijst)xTwL- zei:En de rest best buiten gooien zonder deftige kans te geven omdat er iemand beter langs komt die ook nooit een kans gaat krijgen.
Nu ja, afwachten hé !makila zei:PS. Als McLaren echt wil, dan rijdt Vandoorne morgen asap bij Manor. Maar ja, het zijn koele Britten ..Nu ja, afwachten hé !
Goed nieuws - als de centjes op zijn kunnen ze Button en Alonzo niet meer betalen. Dan krijgt Vandoorne de wagenxTwL- zei:De centjes geraken op ..


RiCOManiaC zei:Het begint er idd meer en meer op te lijk dat het effectief Guttierez gaat worden als 2e rijders bij Haas.. Logisch wel, door de banden met Ferrari. Maar zeer jammer.. heeft nog absoluut niks bewezen..
Maar we zijn het gewoon om af en toe te zien dat een rijder nx moet bewezen hebben om een zitje krijgen. Gewoon dat schijt geld moeten ze hebben![]()
VishnuSixDix zei:Waarschijnlijk zondvloed op vrijdag / zaterdag. Zondag kans op regen.
![]()


sink zei:Ben ook benieuwd om daar eens een regenrace te zien
De amerikanen zijn dat sowiezo niet gewend om regenraces te zien
marcel zei:jawel hoor. op ovals wordt er niet gereden in de regen, maar de rest wel
https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=nhgGHhKyP7s
https://www.youtube.com/watch?v=cd1IALSUDjU
https://www.youtube.com/watch?v=_bG2wvdGbCg
zelfs F1:
https://www.youtube.com/watch?v=swsX49_zOGA