Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:omfg wat een actie
Mr. Jack: Het zijt gij die compleet subjectief is. Hij krijgt ocharme een tik tegen het gezicht en moet verzorgd worden ? Get real.
rubmifer zei:een tik? dat was een heuze slag hoor.
en van der sar is zonder twjifel de beste keeper op dit EK
Komaan, hij krijgt een tikje en krijgt verzorzing en loop met ocharme een spons op zijn gezicht het veld af.Mr. Jack! zei:Dat was duidelijk rood ze. Wat is daar komedie aan _DM_? Dat was een duidelijke slag en hij mag blij zijn dat hij er met geel vanaf komt.
Gigi is nog een klasse sterker.rubmifer zei:en van der sar is zonder twjifel de beste keeper op dit EK
TrebuTa zei:iedereen die hier zegt dat het nog niet gedaan mocht zijn voor oostenrijk: get a life

_DM_ zei:omfg wat een actie
Mr. Jack: Het zijt gij die compleet subjectief is. Hij krijgt ocharme een tik tegen het gezicht en moet verzorgd worden ? Get real.
edit: Aux Armes citoyens, zalig volkslied![]()