Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
zal echt niet gebeuren hoor ;) 2x vlug gescoord, ze zullen wel eens niet scoren en dan uiteindelijk of het nu in de kwart/halve/finale is tenonder gaan

frankrijk scoort wel nog ! benzema mss met henry opt veld

butcherken

Legacy Member
commentator van de vorige match @ nos was wel beter, deze is een beetje té chauvinistisch

Mr. Jack!

Legacy Member
Dat was duidelijk rood ze. Wat is daar komedie aan _DM_? Dat was een duidelijke slag en hij mag blij zijn dat hij er met geel vanaf komt.

Das nu gewoon omdat het NL is dat ge zoiets zegt. Totaal subjectief.

*edit*

Lekker bezig die Edwin!

_DM_

Legacy Member
omfg wat een actie :o

Mr. Jack: Het zijt gij die compleet subjectief is. Hij krijgt ocharme een tik tegen het gezicht en moet verzorgd worden ? Get real.

edit: Aux Armes citoyens, zalig volkslied :D

Rubmifer

Legacy Member
_DM_ zei:
omfg wat een actie :o

Mr. Jack: Het zijt gij die compleet subjectief is. Hij krijgt ocharme een tik tegen het gezicht en moet verzorgd worden ? Get real.

een tik? dat was een heuze slag hoor.

en van der sar is zonder twjifel de beste keeper op dit EK

_DM_

Legacy Member
rubmifer zei:
een tik? dat was een heuze slag hoor.

en van der sar is zonder twjifel de beste keeper op dit EK

Gij moet eens een 'heuse slag' krijgen, benieuwd of ge het verschil merkt.
Dit kan aankomen (zeker omdat het onverwacht is), maar van het veld met de spons op het gezicht (na eerst een minuut op de grond te liggen) ? :ironic:

Piejie

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Dat was duidelijk rood ze. Wat is daar komedie aan _DM_? Dat was een duidelijke slag en hij mag blij zijn dat hij er met geel vanaf komt.
Komaan, hij krijgt een tikje en krijgt verzorzing en loop met ocharme een spons op zijn gezicht het veld af.

EDIT: Wat DM dus zei.

TrebuTa

Legacy Member
iedereen die hier zegt dat het nog niet gedaan mocht zijn voor oostenrijk: get a life

Gavin

Legacy Member
Haal die Sagnol er toch af, Raymond! Verder vond ik de Fransen na de goal wel minstens de evenknie van Nederland. Nederland speelde te fel naar achter.

Van Persie in 70e erin en die gaat nog scoren. Frankrijk houdt dat verdedigen toch niet vol tot het einde ..

*/LoNsDaLe

Legacy Member
_DM_ zei:
omfg wat een actie :o

Mr. Jack: Het zijt gij die compleet subjectief is. Hij krijgt ocharme een tik tegen het gezicht en moet verzorgd worden ? Get real.

edit: Aux Armes citoyens, zalig volkslied :D

Het was misschien een lichte tik, maar het was wel zo bedoeld, dus imo mocht de ref wel rood getrokken hebben ^^

pina

Legacy Member
toffe eerste helft, NL speelt mooi voetbal bij momenten, heel snel. frankrijk speelt goed mee met de meese kansen. De omschakeling bij NL gaat weer vlotjes. Wel jammer dat NL precies niet voluit voor het 2e doelpunt gaan, maar ze fransen maar laten komen.

en van nisterlrooy doet het ook wel goed, houdt de bal heel goed bij tot er aansluiting komt op de flanken. Jammer dat robben er niet bij is

chomo

Legacy Member
Hope da de Fransen snel tegenscoren anders wordt het weer een zware :puke: match...:sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan