Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

jos den os

Legacy Member
haha, heef toch de bal :)

hoop dat er na de groepsfase een beetje beter gefloten wordt, want als je door zo'n Noors koppel benadeeld wordt in een kwartfinale of, bleh..

_DM_

Legacy Member
Blijft 1-1, nu wordt Italië-Frankrijk alles beslissend (ongeacht of die sebiet winnen of niet).

Wesdude

Legacy Member
Slechte scheidsrechter maar Italië was zelf ook niet super. Tweede helft de hele tijd die lange bal die amper aan kwam, dan moet ge toch iets anders zoeken, als het de hele tijd mislukt. Dan Ambrosini erop in plaats van Camoranesi snapte ik al helemaal niet, in plaats van dan Di Natale te pakken, mja op het einde ginge ze meer voor een penalty dan voor een doelpunt.

Shyheim

Legacy Member
Thales zei:
nah denk ik niet. Frankrijk loopt ook allesbehalve.
Nederland gaat er los overheen.

we zullen zien, maar ik denk van niet. frankrijk draait wel, maar kon ook tegen Roemenië niks forceren. die spelen gelijk een blok, valt moeilijk iets tegen te beginnen. bien fait pour sa gueule, diene Mutu.

Blackstone

Legacy Member
_DM_ zei:
Blijft 1-1, nu wordt Italië-Frankrijk alles beslissend (ongeacht of die sebiet winnen of niet).
Nederland wint van Frankrijk. Nederland laat Roemenie winnen :unsure:

Netrem

Legacy Member
Das al concurentie voor Debleeckere minder :D. Italië krijgt een betwisbare penalty tegen, doelpunt onterecht afgekeurd.. 't Zal wat zijn ginder :)

maar wel heerlijk om volgen voor een neutrale kijker zo'n matchen.

BleKKie

Legacy Member
RSgod' zei:
Fout Toni de heerser!

right, boenk van een vent, maar een tik en hij ligt om :crazy:

pinantie vond ek wel nie echt terecht :wtf:
toch vind het jammer voor die mitu (of wa ist) :cry:

Piejie

Legacy Member
Mutu :)

Mitu is die dude van Lierse die dan voor eventjes naar Anderlecht was gegaan :p

*/LoNsDaLe

Legacy Member
Blackstone zei:
Nederland wint van Frankrijk. Nederland laat Roemenie winnen :unsure:

Zou zo geniaal zijn :p

Op zich vond ik Roemenië eigenlijk wel beter voetballen dan de Italianen. Technisch zijn die mannen toch sterker dan ik had gedacht :drool: (maar Mutu vond ik wel de slechtste Roemeen :x )
De Italianen hun tactiek was simpel-> flankspelers aanspelen en de bal voor de goal werpen.

Al verdienden de Italianen de overwinning uiteindelijk wel meer door de onterecht afgekeurde goal en het feit dat de ref totaal niet in hun voordeel floot.

RSgod'

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
right, boenk van een vent, maar een tik en hij ligt om :crazy:

pinantie vond ek wel nie echt terecht :wtf:
toch vind het jammer voor die mitu (of wa ist) :cry:
zo moet het ook godverdomme!!!!ç:angry::angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan