Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Darkness

Legacy Member
wat komt die trein daar nu langsgereden :rofl:

en ik vind het niet "oververdiend" als ze die goal niet hadden afgekeurd, roemenie heeft ook een aantal goeie kansen gehad en spelen veel gevarieerder.

Thales

Legacy Member
het lijkt me duidelijk dat de beste ploegen op dit tornooi Kroatië, Spanje, Nederland en Purtugal zijn.

en van mij mag Kroatië of Nederland winnen.

forza italia mijn reet.


Was gistren blijkbaar weer grappig in de nabeschouwing.
aad de mos zei iets van ik kom niet meer af ofzo.

squan

Legacy Member
Aaargghh, VT4 fuckers, hoeveel minuten hebben ze nu gebabbeld, 2? 3? En weeral onderbreken voor reclame.

Dat die match maar gauw weer begint, was echt goeie voetbal.

R|Jonas

Legacy Member
ik snap niet hoe je een goal die onterecht afgekeurd is niet de grootste kans kan noemen :)

zweebee

Legacy Member
damn, iemand van die gasten moet toch ooit eens zijn geduld verliezen en de karl een mep verkopen ...

Italië maakt er wel een leuke wedstrijd van, spijtig van die onterecht afgekeurde goal (en ik ben een absoluut Italië disliker). Mutu is wel grappig, die staat CONSTANT te slapen en bakt er echt niets van.

Ik zou di natale er ipv cameronesi opzetten en perrotta iets achteruit doen spelen, dan is er een alternatief voor de lange bal op Toni

Adrei

Legacy Member
Thales zei:
het lijkt me duidelijk dat de beste ploegen op dit tornooi Kroatië, Spanje, Nederland en Purtugal zijn.

en van mij mag Kroatië of Nederland winnen.

forza italia mijn reet.


Was gistren blijkbaar weer grappig in de nabeschouwing.
aad de mos zei iets van ik kom niet meer af ofzo.
Voor nederland zou ik toch wel ff mee afwachten.

Piejie

Legacy Member
Darkness zei:
wat komt die trein daar nu langsgereden :rofl:

en ik vind het niet "oververdiend" als ze die goal niet hadden afgekeurd, roemenie heeft ook een aantal goeie kansen gehad en spelen veel gevarieerder.
Maar euh, welke match zien jullie? :help:

Roemenië die "gevarieerd" speelt? :x

Shyheim

Legacy Member
italië net bestolen door de ref...

degoutant voetbal spele die roemene. zo rap mogelijk terug naar hun land. enfin ja, "land".

Shyheim

Legacy Member
Adrei zei:
Voor nederland zou ik toch wel ff mee afwachten.

kzie ze straks op hun muil gaan tegen Frankrijk eerlijk gezegd


gevaarlijke uitspraak die ik ga dneon, maar mannekes gelijk sneijder en van der vaart zijn klein bier voor thuram en gallas

Gavin

Legacy Member
Ik zeg toch niets van druk? Ik vind dat de beste kans voor Roemenië was en de rest is gewoon hopen dat de bal goed valt langs beide kanten.

Dat die Italianen constant drukken, allemaal goed. Toch maar zwakke boel. Buiten die jammerlijk afgekeurde goal. Ik vind ze nu eigenlijk nog zwakker dan tegen Nederland. Veel meer van verwacht.

Groep des doods :D .. Alleen Nederland heeft iets laten zien.

Darkness

Legacy Member
Piejie zei:
Maar euh, welke match zien jullie? :help:

Roemenië die "gevarieerd" speelt? :x
alles vooruit en alles terug, driehoekjes, ... nu, het zou wel verdiend zijn, daar niet van. maar "oververdiend"? nee

Darkness

Legacy Member
wie is trouwens nu met bob peeters commentaar aant geven? is dat bram lambert? want die doet het wel fatsoenlijk...

Thales

Legacy Member
LessThanJake zei:
kzie ze straks op hun muil gaan tegen Frankrijk eerlijk gezegd


gevaarlijke uitspraak die ik ga dneon, maar mannekes gelijk sneijder en van der vaart zijn klein bier voor thuram en gallas


nah denk ik niet. Frankrijk loopt ook allesbehalve.
Nederland gaat er los overheen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan