Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Covedo zei:Eurovisiesongfestival en de Rode Duivels...dan ben ik beschaamd om Belg te zijn...
Covedo zei:Eurovisiesongfestival en de Rode Duivels...dan ben ik beschaamd om Belg te zijn...

Illcat zei:Allez wtf! Démbéle staat op onze helft mee te verdedigen!
djeezus in de plaats dat ze die eigenlijk direct buitengesmeten hebben . neen , we houden ons proper aan ons contract en verliezen nog wat meer matchen en inkomen ... en ondertussen betalen we 2 trainersPol86 zei:Schande! Welke domme uitleg zal Vercauteren nu weer geven???
Zal diene mongool van ne francois nog altijd staan grijnzen???

=[KO]=;12184899 zei:Ze hadden beter Axel opgesteld, die had al wat poten gebroken ondertussen!
br33z zei:Simons, Sonck, De Camargo, Deschacht, Defour,...![]()
Jurgenv1 zei:Dat is uit eergevoel, erger voorkomen!
SteveDB zei:Wie geeft daar nog om? Maar dat kunnen we over 5 jaar misschien ook over de Duivels zeggen.![]()

Covedo zei:Ik gebruik het Songfestival om de Duivels op hetzelfde belachelijke niveau te stellen![]()
