Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vic

Legacy Member
ik leg mijn hoop maar op het EK van de beloftes, daar zijn ze precies nog degelijk bezig >.>

KO

Legacy Member
Dan proberen we het maar met een schwalbe in zestien pijst de Wesley :')

fixje

Legacy Member
Denk dat Dick Advocaat al spijt heeft dat hij coach van belgie wordt. Hier is een wonder nodig om die ooit als een ploeg te laten spelen. Dzjeeses 2-0 verliezen van Armenie dan verdien je zelf niet om naar een EK te gaan, laat staan een WK

Brick Top

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Manman die krantenkoppen zullen morgen heerlijk zijn om naar te lezen, het armageddon zal aanbreken. :D

Enfin, te etterbuil is opengeknepen, das al goed nieuws!

Ik ben normaal geen ramptoerist maar dit wordt idd smullen. Om over de HLN comments nog maar te zwijgen. Voetjes omhoog jongens, het niveau moet passeren!

:D:D:D

Trebby

Legacy Member
Nu is het Simons die op de bon vliegt na een professionele fout. Simons mist daardoor de match tegen Turkije, niet dat het nog zoveel uitmaakt natuurlijk.

haha zalig :D

Trebby

Legacy Member
kvind deschacht nog één van de weinigen die mét inzet speelt en zich niet wegsteekt

lobotomix

Legacy Member
come on 3-0 plz ! ze verdienen nie beter de belgen ze doen toch geen kloot, dus laat ze maar is goe afgaan ! hopelijk nog erger dan tegen spanje !

Brick Top

Legacy Member
ThaMAN zei:
kvind deschacht nog één van de weinigen die mét inzet speelt en zich niet wegsteekt

Awel, ge kunt héél veel zeggen van Deschacht maar feit is idd dat die mens zich meestal wel 'smijt'. Die weet dan mss ook wel dat hij wat te compenseren heeft. En dat doet ie dan maar met inzet. :p

kocabar

Legacy Member
PME_Legend zei:
Alsof men op maat van de prestaties deze duivels heeft gekozen :lol:
op wat dan wel denk je? ..al die belgen die daar staan , zijn 1 voor 1 degelijke voetballers, anders zouden sommigen van hen niet in europese subtoppers spelen denk ik? gewoon het samenspel ontbreekt deze groep !!! denk maar eens terug naar vorig jaar , waar ze prachtig samenspel op de olympische spelen. met een redelijk resultaat . daarvoor zal de nieuwe trainer moeten zorgen , door de spelers meer samen te laten spelen , en daar ontbreekt het aan bij deze duivels ..

Campoeiza

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik ben normaal geen ramptoerist maar dit wordt idd smullen. Om over de HLN comments nog maar te zwijgen. Voetjes omhoog jongens, het niveau moet passeren!

:D:D:D

inderdaad om nog maar te zwijgen over de HLN comments ik zal mijn popcorn al klaar maken voor na de match en gieren zal het zijn ahahhahahahahah!!!:rofl::rofl::rofl:

Proim

Legacy Member
ThaMAN zei:
kvind deschacht nog één van de weinigen die mét inzet speelt en zich niet wegsteekt

Brick Top zei:
Awel, ge kunt héél veel zeggen van Deschacht maar feit is idd dat die mens zich meestal wel 'smijt'. Die weet dan mss ook wel dat hij wat te compenseren heeft. En dat doet ie dan maar met inzet. :p

Inderdaad, net als tegen Spanje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan