Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:Manman die krantenkoppen zullen morgen heerlijk zijn om naar te lezen, het armageddon zal aanbreken.
Enfin, te etterbuil is opengeknepen, das al goed nieuws!



Nu is het Simons die op de bon vliegt na een professionele fout. Simons mist daardoor de match tegen Turkije, niet dat het nog zoveel uitmaakt natuurlijk.

ThaMAN zei:kvind deschacht nog één van de weinigen die mét inzet speelt en zich niet wegsteekt

op wat dan wel denk je? ..al die belgen die daar staan , zijn 1 voor 1 degelijke voetballers, anders zouden sommigen van hen niet in europese subtoppers spelen denk ik? gewoon het samenspel ontbreekt deze groep !!! denk maar eens terug naar vorig jaar , waar ze prachtig samenspel op de olympische spelen. met een redelijk resultaat . daarvoor zal de nieuwe trainer moeten zorgen , door de spelers meer samen te laten spelen , en daar ontbreekt het aan bij deze duivels ..PME_Legend zei:Alsof men op maat van de prestaties deze duivels heeft gekozen![]()
Brick Top zei:Ik ben normaal geen ramptoerist maar dit wordt idd smullen. Om over de HLN comments nog maar te zwijgen. Voetjes omhoog jongens, het niveau moet passeren!
![]()



ThaMAN zei:kvind deschacht nog één van de weinigen die mét inzet speelt en zich niet wegsteekt
Brick Top zei:Awel, ge kunt héél veel zeggen van Deschacht maar feit is idd dat die mens zich meestal wel 'smijt'. Die weet dan mss ook wel dat hij wat te compenseren heeft. En dat doet ie dan maar met inzet.![]()