Adrei
Legacy Member
Pocognoli, maar die is weggegaan omdat er geen plaats meer was voor hem.lobotomix zei:en deschacht of oe daj et ook schrijft hadden ze geen betere vervanger voor vertonghen? want deschacht is precies al half dood achter 10minuutjes ... die ga wss straks nog van zijn eigen vallen op het veld als em zo raar blijft doen![]()



Die heb ik nieteens opgemerkt lol.

