Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adrei

Legacy Member
lobotomix zei:
en deschacht of oe daj et ook schrijft hadden ze geen betere vervanger voor vertonghen? want deschacht is precies al half dood achter 10minuutjes ... die ga wss straks nog van zijn eigen vallen op het veld als em zo raar blijft doen :rofl:
Pocognoli, maar die is weggegaan omdat er geen plaats meer was voor hem.

fabrice89

Legacy Member
lobotomix zei:
gillet ne prutser ? wa is stijnen dan ?

gillet red penalty
stijnen heb ik da nog nooit zien doen :p

en deschacht of oe daj et ook schrijft hadden ze geen betere vervanger voor vertonghen? want deschacht is precies al half dood achter 10minuutjes ... die ga wss straks nog van zijn eigen vallen op het veld als em zo raar blijft doen :rofl:

deschacht doet het nog redelijk vind ik, wordt tenminste ni elke keer gepasseerd zoals vandenborre

lobotomix

Legacy Member
Piejie zei:
Is nochtans nog niet zo lang geleden :unsure:

Buiten het feit dat de post waarop je reageerde overduidelijk ironisch was natuurlijk...

ohja wask vergeten voor de eufa dinges daar, ja wa wilde die had paar kansen éh om er toch 1 mee te hebben :p

Roedi

Legacy Member
Gavin zei:
Niet te schatten hoe belachelijk goed ie is. En die lange ballen van Piqué, lekker.

Busquets mogen ze dringend eens met rood van het veld sturen. Niet alleen voor die tackle maar ook voor dat belachelijk gedrag. Kaartjes vragen en neergaan bij het minste.

Sonck weer nul de botten natuurlijk. Net als Defour.
Staat Defour erop ofwa? :wtf: Die heb ik nieteens opgemerkt lol.

Bluto

Legacy Member
Gillet is fantastisch. Waarom nog Stijnen of Bailly opstellen??
Toen Deschacht eropkwam dacht ik dat het om zeep was, maar hij is nog goed bezig :niceone: Spijtig van die goal.
Waarom wordt er trouwens steeds een fout gefloten als Fellaini aan de bal komt?


Fiestaver zei:
GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL

Euhm, tzijn de spanjaarden die gescoord hebben.:eek:

waffel

Legacy Member
lobotomix zei:
gillet ne prutser ? wa is stijnen dan ?

gillet red penalty
stijnen heb ik da nog nooit zien doen :p

en deschacht of oe daj et ook schrijft hadden ze geen betere vervanger voor vertonghen? want deschacht is precies al half dood achter 10minuutjes ... die ga wss straks nog van zijn eigen vallen op het veld als em zo raar blijft doen :rofl:

Dat was een grapje hoor :p
En ik heb een dt-fout opgemerkt! Maar ik zal hem niet verbeteren of ik zal hier duizend quotes krijgen met eigen schrijffouten :sad:

chomo

Legacy Member
dibo zei:
Hij heeft wel de zowat meest ondankbare rol natuurlijk. ;)

Idd die staat daar op een eiland, enige speler dat af en toe is in de buurt van sonck loopt is Dembele (die wel ziekelijk veel kilometers gaat afgelegd hebben :wtf: ).

Pseudo

Legacy Member
Roedi zei:
Staat Defour erop ofwa? :wtf:

Blijkbaar, ik wist de opstelling ook niet en opeens komt die zo in beeld aan het spreken met Vercauteren die waarschijnlijk aan het zeggen was dat hij wat meer de bal moet vragen

Glor

Legacy Member
"Maarten Martens, one of the best names in football. So good they named him twice."
:D

Gavin

Legacy Member
dibo zei:
Hij heeft wel de zowat meest ondankbare rol natuurlijk. ;)
Tuurlijk maar ik kan moeilijk zeggen dat hij de held uithangt. Juist gelijk Simons, die speelt naar het schijnt ook al vanaf de aftrap mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan