Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tremium

Legacy Member
De Spanjaarden hebben precies niet veel zin om het echt af te maken :unsure:.

Verdediging van de Belgen suckt wel :p Wandelt daar tussen twee man door :lol:

Muismat

Legacy Member
Amai den Dembele dacht datem Maradonna was ofzo, alleen doorgaan tegen 3 man

waffel

Legacy Member
Tremium zei:
De Spanjaarden hebben precies niet veel zin om het echt af te maken :unsure:.

Verdediging van de Belgen suckt wel :p Wandelt daar tussen twee man door :lol:

Ze zijn vlug hoor :sad: Kben wel blij dat ik kijk. Jammer Piejie!

Glor

Legacy Member
Dembele zijn pijp zal toch ook rap uit zijn. Hij speelt evenveel links back als center voor.

chomo

Legacy Member
Wa is da me Deschacht? diene doet zo raar, precies dat em ziek is fzo :p

Krajziz

Legacy Member
joa tzat eraan te kome eh.. met 2 naar 1 bal gaan, dien andere spanjaard stond al langer alleen..

waffel

Legacy Member
Niet onverdiend iig :p

Gillet wa ne prutser, één match Rode Duivel en nu al doelpunt tegen :s

Fiestaver

Legacy Member
GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL

Roedi

Legacy Member
Fiestaver zei:
GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL
klik!

lobotomix

Legacy Member
gillet ne prutser ? wa is stijnen dan ?

gillet red penalty
stijnen heb ik da nog nooit zien doen :p

en deschacht of oe daj et ook schrijft hadden ze geen betere vervanger voor vertonghen? want deschacht is precies al half dood achter 10minuutjes ... die ga wss straks nog van zijn eigen vallen op het veld als em zo raar blijft doen :rofl:

Gavin

Legacy Member
Glor zei:
Wa een ballekes van Xavi^^
Niet te schatten hoe belachelijk goed ie is. En die lange ballen van Piqué, lekker.

Busquets mogen ze dringend eens met rood van het veld sturen. Niet alleen voor die tackle maar ook voor dat belachelijk gedrag. Kaartjes vragen en neergaan bij het minste.

Sonck weer nul de botten natuurlijk. Net als Defour.

Piejie

Legacy Member
lobotomix zei:
gillet ne prutser ? wa is stijnen dan ?

gillet red penalty
stijnen heb ik da nog nooit zien doen :p
Is nochtans nog niet zo lang geleden :unsure:

Buiten het feit dat de post waarop je reageerde overduidelijk ironisch was natuurlijk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan