Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tremium zei:De Spanjaarden hebben precies niet veel zin om het echt af te maken.
Verdediging van de Belgen suckt welWandelt daar tussen twee man door
![]()
ad: Kben wel blij dat ik kijk. Jammer Piejie!Piejie zei:Jammer?
Ah, nee hoor. Alhoewel ik tweede helft misschien wel wat anders ga doenwaffelaar zei:

klik!Fiestaver zei:GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL GOOAAAAAAL


Glor zei:Overdreven onverdiend!![]()
![]()
Niet te schatten hoe belachelijk goed ie is. En die lange ballen van Piqué, lekker.Glor zei:Wa een ballekes van Xavi^^
Is nochtans nog niet zo lang geledenlobotomix zei:gillet ne prutser ? wa is stijnen dan ?
gillet red penalty
stijnen heb ik da nog nooit zien doen![]()
