Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkness

Legacy Member
dit zal natùùrlijk bij gebrek aan beter gebeurd zijn:

Roma, met Christian Wilhelmsson 90 minuten op het veld, bleef in Livorno steken op 1-1.

overigens prachtig, zo loopt inter nog wat uit:p

Mako

Legacy Member
my god, totaal onterecht nog de 2-1... Altijd die fucking late goals, tis om zot te worden...
Gezien de match was 1-1 terecht.

SIO

Legacy Member
60.000 man, wat een zalig stadion :x

fabregas is echt wel zot, en dat op 19 jaar, damn pee.

Shyheim

Legacy Member
Mako zei:
my god, totaal onterecht nog de 2-1... Altijd die fucking late goals, tis om zot te worden...
Gezien de match was 1-1 terecht.

SCHITTEREND !

Ik wilde daarstraks nog bijtypen "komaan Henry", maar dat zou teveel van het goede geweest zijn... moEEEEEhaaaaaa!!!

Mako

Legacy Member
ni da henry goe gespeeld heeft ze, integendeel...
Opt einde ne goeie voorzet binnenpisse me de kop, FAN-tastisch gespeeld thierry :applause:

voor wie het niet doorheeft: ja ik ben pissed! (en sarcastisch)

Shyheim

Legacy Member
een spits moet niet fantastisch gespeeld hebben als hij scoort :p
vooràl als het de winning goal is :-)

Mako

Legacy Member
mja, van 'de beste spits ter wereld' moogt ge toch wel wat meer verwachten dan 2 kopballetjes op een hele match, vindt ge niet?

Tsommy

Legacy Member
ni altijd , zkr ni ene die nog maar bijna 2 weken uit een langdurige blessure terugkomt en dus nog op zoek is naar zijn beste niveau. maar een goal is een goal :D

Koone

Legacy Member
Mooi voor Chippen dat hij direct mocht meespelen, jammer van het puntenverlies wel. :P



Inter blijft verdergaan met hun winning streak & Adriano is trug in form :D

Reptiel

Legacy Member
Mako zei:
mja, van 'de beste spits ter wereld' moogt ge toch wel wat meer verwachten dan 2 kopballetjes op een hele match, vindt ge niet?

meer verwachten, als hij van die 2kopballetjes, de wining goal maakt, vind ik da 'de beste spits ter wereld' waard

S.conceiçao7

Legacy Member
Scala also attempted to suggest it was his fault he fell after Totti twice shoved him in the chest.


“I slipped, as there was a patch of synthetic grass on the sidelines. The respect and rapport between us are by no means compromised. How can he make up for it? By scoring two goals in the next game.”



lol, die arme man neemt het precies alsof het z'n eigen fout is dat ie tegen dek ging :)
tis precies Demol, met z'n teveel wind :)

oh well, voor de geinteresseerden ;)
http://www.zshare.net/download/totti-double-fight-zip.html

sergio conceicao manieren :love: , i love it :woohoo:

S.conceiçao7

Legacy Member
enneuch... vanwaar haal ik die dingen? www.xtratime.org/forum

schitterend forum hoor, je mag daar ook anderen uitkakken, ze doen daar noois nix :) infractions kenenn ze daar nie hoor :p

Shyheim

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
sergio conceicao manieren :love: , i love it :woohoo:


lol, Totti is ook een (bij tijden héél) vuil spelerke, maar staat wel een paar tredes hoger dan Conceiçao hoor; kdenk dat Serge eerder zal mogen opkijken naar Francesco dan omgekeerd :p

S.conceiçao7

Legacy Member
LessThanJake zei:
lol, Totti is ook een (bij tijden héél) vuil spelerke, maar staat wel een paar tredes hoger dan Conceiçao hoor; kdenk dat Serge eerder zal mogen opkijken naar Francesco dan omgekeerd :p

nutteloze discussie. aantal caps alleen al, bewijst dat totti idd een betere speler is dan conceicao. but hey... i love em both, voor de welgekende redenen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan