Piejie
Legacy Member
Ik niet, ik supporter maar voor 2 ploegen. Internazionale en Club Brugge. Daarnaast zie ik graag Rangers, Valencia, PSV, Sporting, Manchester en Chelsea bezig (die laatste 2 in mindere mate). En dat is het.SIO zei:kzeg niet dat er een probleem is, ikzelf 'kies' gewoon één ploeg in elk land om het simpel voor te stellen
In elk land een ploeg kiezen enkel maar om te kiezen zou ik persoonlijk idioot vinden....
.
