Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
SIO zei:
kzeg niet dat er een probleem is, ikzelf 'kies' gewoon één ploeg in elk land om het simpel voor te stellen
Ik niet, ik supporter maar voor 2 ploegen. Internazionale en Club Brugge. Daarnaast zie ik graag Rangers, Valencia, PSV, Sporting, Manchester en Chelsea bezig (die laatste 2 in mindere mate). En dat is het.

In elk land een ploeg kiezen enkel maar om te kiezen zou ik persoonlijk idioot vinden....

SIO

Legacy Member
ik zeg er nog expres bij om het simpel voor te stellen (want ik heb er geen in elk land) en toch vindet nodig om uw debiele denegrerende commentaar te geven.

In elk land 500 ploegen sympathiseren lijkt me maar idioot, persoonlijk he!

asmo

Legacy Member
Ik hoop persoonlijk dat die van liverpool nog is ferm op hun bek gaan. Ik weet niet, ik heb er nooit veel sympathie voor gehad.

Piejie

Legacy Member
SIO zei:
ik zeg er nog expres bij om het simpel voor te stellen (want ik heb er geen in elk land) en toch vindet nodig om uw debiele denegrerende commentaar te geven.
Wie begon er weer met zijn dom commentaar?
SIO zei:
noemt er anders nog liverpool en arsenal bij, dan zije zeker daje elk jaar kunt juichen :unsure:
Juist, ja :unsure:

Als je geen commentaar wil, begin dan in de eerste plaats niet met soortgelijke zever tegen mij :doh:
Hou dat dan gewoon voor jezelf...

Simpel hé...

Tsommy

Legacy Member
Rogue zei:
Chelsea heeft al genoeg gelijk gespeeld...


nu mogen ze van mij eens flink op hun bek gaan :p.

Nee, zo fanatiek ben ik niet. Maar 'k moet wel toegeven dat ik het grappig vind dat ze, ondanks al die miljoenen transfers, de laatste tijd toch maar matig presteren.


door het gemis van terry en cech. (als ze gallas nog hadden gehad was hetn iet zo erg geweest denk ik)

|nfected

Legacy Member
Ik ook Inter fan en kvk supp. Wil dit jaar gaan zien naar inter als ze kampioen kunnen spelen

Blackstone

Legacy Member
Team van het jaar 2006 volgens de stemmers op Uefa.com:

Gianluigi Buffon (Juventus)
Gianluca Zambrotta (FC Barcelona)
Fabio Cannavaro (Real Madrid CF)
Carles Puyol (FC Barcelona)
Philipp Lahm (FC Bayern München)
Steven Gerrard (Liverpool FC)
Cesc Fabregas (Arsenal FC)
Kaká (AC Milan)
Ronaldinho (FC Barcelona)
Thierry Henry (Arsenal FC)
Samuel Eto'o (FC Barcelona)

Coach: Frank Rijkaard (FC Barcelona)

Gerrard :love: :D

Piejie

Legacy Member
Ben enkel van Gigi, Cannavaro, Kaká en Henry voor de volle 100% overtuigd...

Eternity

Legacy Member
Ik ben van geenenkel team fan, ik heb wel enkele teams die ik graag zie spelen, maar dit is meer afhankelijk van de speelwijze, opstelling en houding dan van de club zelf.

Dit geldt voor alle clubsporten bij mij.

zweebee

Legacy Member
lahm zijn sterke wk zal er wel voor iets tussenzitten :)

had misschien nog wel graag toure of eboue er in gezien vermits die alle2 in de CL heel goe gepresteerd hebben. Maja wie smijt ge er dan uit e ...

Henry, Kaka (of Ricardo Kaka volgens de goed geinformeerde Belgische commentatoren) en Zidane for ever.

SIO

Legacy Member
Piejie zei:
Als je geen commentaar wil, begin dan in de eerste plaats niet met soortgelijke zever tegen mij :doh:
Hou dat dan gewoon voor jezelf...

Simpel hé...
als ge 5 ploegen opnoemt en een opmerking krijgt dat ge een halve league ebt opgenoemd, deal with it.

Bontus

Legacy Member
Feyenoord is uit de UEFA gezet wegens rellen? (RSCA-forum) kan dit iemand bevestigen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan