Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eigenlijk slaat dat nergens op, want de content kan NOOIT bootable zijn, een cd wordt bootable door in de iso image wat te gaan prullen met een hex-editor en dat ding weer te branden, zoals MS dat ooit deed.Th0R zei:Werkt inderdaad ook bij XP en w2k, heb het al gedaan.
Als je de cd perfect kopieerd op de C: schijf dan boot hij ervan. ( de cd is immers ook bootable dus word u hd ook bootable omda er toch dezelfde files staan als bij u cd )
=[KO]= zei:eigenlijk slaat dat nergens op, want de content kan NOOIT bootable zijn, een cd wordt bootable door in de iso image wat te gaan prullen met een hex-editor en dat ding weer te branden, zoals MS dat ooit deed.
Wat maybe wel kan lukken, zijn de bootdiscs van xp, staan ergens op Ms.com
, mja ge zult we lgelijk hebbe ze daarnie van. ben blij dat je me op men fouten wijst anders blijf ik toch maar verkeerd redeneren zonder ik het zelf weet. Er zijn dan toch nog slimme mense op de wereld :applause: yay slimme mense :applause:Th0R zei:hoe komt het dan dat het bij mij werkte, mja ge zult we lgelijk hebbe ze daarnie van. ben blij dat je me op men fouten wijst anders blijf ik toch maar verkeerd redeneren zonder ik het zelf weet. Er zijn dan toch nog slimme mense op de wereld :applause: yay slimme mense :applause:

=[KO]= zei:ik zou er van verschieten moest het gewoon lukken, misschien was er iet special me die partitie.
@ uwe sig : linux is niet gratis, ge moet er gewoon ni voor betalen (da is nen hele moeilijke uitleg (kijk op http://linuxiso.org/viewdoc.php/introtolinux.html en scroll down naar : What Does It Cost?), en ik vind fedora core 3 persoonlijk beter dan windows en daar vragen ze vreemd genoeg wel geld voor. Ik zit nu trouwens op fedora core 3![]()
weet ikTh0R zei:ge moet die sig niet zo fel opnemen, is immers puur voor de lol

