Archief - Windows Media Player => alle bestanden :|

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S. Demon

Legacy Member
Ok ik heb hier een klein probleemke
Men pc was volledig geblokkeerd dus ik sluit hem af via de stekker zelf (het was het enigste dat nog ging) en ik start weer opnieuw op :

Alles van bestanden, programma's,.... echt alles (ook systeemherstel en dergelijke want normaal zou ik hem gewoon e paar dagen terugzetten en het zou in orde zijn maar dat gaat dus ook niet) heeft een Windows Media File icoontje en als ik dan een programma of bestand wil openen , start hij het op via windows media player maar dat gaat niet dus moet ik dat afsluiten

Ook kan ik me niet meer aanmelden op msn en dergelijke.

Is format de enige oplossing? Khoop van niet want het zijn examens en er staan programma's op die ik nodig heb (ja ze staan op cd maar de key's hebk er niet van :unsure: )

EDIT: ook staat in men windowsfolder bestanden zoals dfgdfdgf.xxx ; aaaaaaaaa.xxx ; aaaaaaaaaab.xxx , .... (xxx = extensie die ik niet vanbuiten ken, ik post die niet vanop men pc)

thx

j .

Legacy Member
Start>uitvoeren>sfc /scannow.
Start>uitvoeren>%SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe start hopelijk systeemherstel op)
Als dat niet helpt: Probeer de exe-fix op http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm
In de zip zit een reg-bestand dat het exe-filetype herstelt. Dan moet je proberen de exe van systeemherstel zelf op te starten.(kan je vinden via eigenschappen>doel zoeken)
Probeer ook de vorige methode.

S. Demon

Legacy Member
hij wil geen enkel .exe uitvoeren dusja die eerste opties gaan niet
dat programma helpt om die restore uit te voeren maar het helpt niet, dus zal het wel format zijn zeker :sad:

j .

Legacy Member
Als de programma's nog niet werken, is er iets serieus misgelopen in het register en wordt het moeilijk om de instellingen van de programma's te behouden en tegelijk windows te herstellen. Probeer dan Restore default file associations easily op http://www.dougknox.com/index.html

Als dat niet werkt kan exefile corrupt zijn. Download trojfix.reg (herstelt schade van een virus dat exefile aantast) op http://www.google.be/search?q=cache....net/vir_w32soberd.html+restore+exefile&hl=nl

Als alleen de iconen nog gewijzigd zijn, ligt het normaal aan een corrupte icon cache.

[i]cute_

Legacy Member
en als al die rest ook nie werkt

WINDOWS EROVER INSTALLE! ;D

*edit* nie op men sig letten heeft nen crew member veranderd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan