S. Demon
Legacy Member
Ok ik heb hier een klein probleemke
Men pc was volledig geblokkeerd dus ik sluit hem af via de stekker zelf (het was het enigste dat nog ging) en ik start weer opnieuw op :
Alles van bestanden, programma's,.... echt alles (ook systeemherstel en dergelijke want normaal zou ik hem gewoon e paar dagen terugzetten en het zou in orde zijn maar dat gaat dus ook niet) heeft een Windows Media File icoontje en als ik dan een programma of bestand wil openen , start hij het op via windows media player maar dat gaat niet dus moet ik dat afsluiten
Ook kan ik me niet meer aanmelden op msn en dergelijke.
Is format de enige oplossing? Khoop van niet want het zijn examens en er staan programma's op die ik nodig heb (ja ze staan op cd maar de key's hebk er niet van
)
EDIT: ook staat in men windowsfolder bestanden zoals dfgdfdgf.xxx ; aaaaaaaaa.xxx ; aaaaaaaaaab.xxx , .... (xxx = extensie die ik niet vanbuiten ken, ik post die niet vanop men pc)
thx
Men pc was volledig geblokkeerd dus ik sluit hem af via de stekker zelf (het was het enigste dat nog ging) en ik start weer opnieuw op :
Alles van bestanden, programma's,.... echt alles (ook systeemherstel en dergelijke want normaal zou ik hem gewoon e paar dagen terugzetten en het zou in orde zijn maar dat gaat dus ook niet) heeft een Windows Media File icoontje en als ik dan een programma of bestand wil openen , start hij het op via windows media player maar dat gaat niet dus moet ik dat afsluiten
Ook kan ik me niet meer aanmelden op msn en dergelijke.
Is format de enige oplossing? Khoop van niet want het zijn examens en er staan programma's op die ik nodig heb (ja ze staan op cd maar de key's hebk er niet van
)EDIT: ook staat in men windowsfolder bestanden zoals dfgdfdgf.xxx ; aaaaaaaaa.xxx ; aaaaaaaaaab.xxx , .... (xxx = extensie die ik niet vanbuiten ken, ik post die niet vanop men pc)
thx
ad: