Zarnikon
Legacy Member
Ik zat net op MSN en ik probeer iets te zeggen tegen iemand en het werkte niet. Ik kreeg het berichtje: "Volgende berichten konden niet afgeleverd worden ..."
Dus ik log uit en probeer opnieuw in te loggen maar het lukte niet meer. Ik herstart mijn pc n ik kan nog altijd niet inloggen.
Dan besluit ik maar om eBuddy te proberen en die doet het ook niet. Ik dacht dat het misschien aan men account lag dus ik probeer in te loggen met een andere account en dat werkt wel.
Ik ga naar de webpagina van Windows Live en probeer in te loggen met mijn eerste account en dat lukt wel. Inloggen met MSN lukt nog altijd niet met mijn hoofdaccount maar wel met andere accounts.
Ik kan wel wat hulp gebruiken want het is net vakantie en anders verveel ik me dood.
Is er iemand die dit ook ooit meemaakte of iemand die weet hoe je dit oplost?
Dank bij voorbaat!
Dus ik log uit en probeer opnieuw in te loggen maar het lukte niet meer. Ik herstart mijn pc n ik kan nog altijd niet inloggen.
Dan besluit ik maar om eBuddy te proberen en die doet het ook niet. Ik dacht dat het misschien aan men account lag dus ik probeer in te loggen met een andere account en dat werkt wel.
Ik ga naar de webpagina van Windows Live en probeer in te loggen met mijn eerste account en dat lukt wel. Inloggen met MSN lukt nog altijd niet met mijn hoofdaccount maar wel met andere accounts.
Ik kan wel wat hulp gebruiken want het is net vakantie en anders verveel ik me dood.
Is er iemand die dit ook ooit meemaakte of iemand die weet hoe je dit oplost?
Dank bij voorbaat!

