Archief - Windows Live Messenger inlog problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zarnikon

Legacy Member
Ik zat net op MSN en ik probeer iets te zeggen tegen iemand en het werkte niet. Ik kreeg het berichtje: "Volgende berichten konden niet afgeleverd worden ..."
Dus ik log uit en probeer opnieuw in te loggen maar het lukte niet meer. Ik herstart mijn pc n ik kan nog altijd niet inloggen.
Dan besluit ik maar om eBuddy te proberen en die doet het ook niet. Ik dacht dat het misschien aan men account lag dus ik probeer in te loggen met een andere account en dat werkt wel.
Ik ga naar de webpagina van Windows Live en probeer in te loggen met mijn eerste account en dat lukt wel. Inloggen met MSN lukt nog altijd niet met mijn hoofdaccount maar wel met andere accounts.

Ik kan wel wat hulp gebruiken want het is net vakantie en anders verveel ik me dood.
Is er iemand die dit ook ooit meemaakte of iemand die weet hoe je dit oplost?

Dank bij voorbaat!

Siebe_G

Legacy Member
Zarnikon zei:
Ik zat net op MSN en ik probeer iets te zeggen tegen iemand en het werkte niet. Ik kreeg het berichtje: "Volgende berichten konden niet afgeleverd worden ..."
Dus ik log uit en probeer opnieuw in te loggen maar het lukte niet meer. Ik herstart mijn pc n ik kan nog altijd niet inloggen.
Dan besluit ik maar om eBuddy te proberen en die doet het ook niet. Ik dacht dat het misschien aan men account lag dus ik probeer in te loggen met een andere account en dat werkt wel.
Ik ga naar de webpagina van Windows Live en probeer in te loggen met mijn eerste account en dat lukt wel. Inloggen met MSN lukt nog altijd niet met mijn hoofdaccount maar wel met andere accounts.

Ik kan wel wat hulp gebruiken want het is net vakantie en anders verveel ik me dood.
Is er iemand die dit ook ooit meemaakte of iemand die weet hoe je dit oplost?

Dank bij voorbaat!

had et twe uur gelede ook voor en kkan er nu ook nimer op :s

Sapermun

Legacy Member
had dat probleem zopas toen ik thuis kwam ook.

raakte er enkel op met mn vriendin haar account, maar niet met de mijne. die stappen hielpen hier niet, noch een repair en noch een reinstall. Dan toch maar eens pc gereset en alles werkt terug
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan