Archief - win 7 blijft zitten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

'Sai

Legacy Member
jokke0066 zei:
ik draai men xp nu bijna een jaar zonder problemen.

dual boot ofzo?

en hoe is dat uitgedraaid met die grafische kaart? en heb je met je xp boot dan ook modern warfare 2 eens proberen te spelen ?

jokke0066

Legacy Member
[QUOTE='Sai]dual boot ofzo?

en hoe is dat uitgedraaid met die grafische kaart? en heb je met je xp boot dan ook modern warfare 2 eens proberen te spelen ?[/QUOTE]

van die graka is er nog niet veel van in huis gekomen, ik heb alleen XP gedraait volledig zonder dual boot, dual boot met win7 en xp werkt xp ook perfect op.

in XP heeft MW2 zelfs geen piekje lagg.

'Sai

Legacy Member
jokke0066 zei:
van die graka is er nog niet veel van in huis gekomen, ik heb alleen XP gedraait volledig zonder dual boot, dual boot met win7 en xp werkt xp ook perfect op.

in XP heeft MW2 zelfs geen piekje lagg.

dus de grote stouterik zou dan gewoon windows 7 zijn ?
mmmm hoogstwaarschijnlijk dan een driver die alles int sop stuurt.
Hoe gaat veilige modus ( als je veel stuff tegelijk doet?)

jokke0066

Legacy Member
[QUOTE='Sai]dus de grote stouterik zou dan gewoon windows 7 zijn ?
mmmm hoogstwaarschijnlijk dan een driver die alles int sop stuurt.
Hoe gaat veilige modus ( als je veel stuff tegelijk doet?)[/QUOTE]

in veilige modus crashte hij niet (ik heb hem wel ni lang getest een uitgebreide test moet ik nog doen) dat win7 de boosdoener is is wel duidelijk.

Moonbaby

Legacy Member
jokke0066 zei:
in veilige modus crashte hij niet (ik heb hem wel ni lang getest een uitgebreide test moet ik nog doen) dat win7 de boosdoener is is wel duidelijk.

dan moet je die uitgebreide test eens doen, met wachten los je niks op :)

jokke0066

Legacy Member
effe oude koeie uit de gracht halen:

ik heb dus men win7 getest in veilige modus en daar crasht hij niet.
dan zou het aan de drivers moeten liggen maar ik heb ze al duizend geer geïnstalleerd herinstalleerd weet iemand raad?

agentfox505

Legacy Member
Misschien is het iets in u registry van windows of heb je al eens een virus scan gedaan? run ook eens ccleaner en kijk eens welke service er allemaal overbodig is en vink overbodige dingen uit. --> run --> msconfig

skatemania

Legacy Member
Kzou voorstellen dat als je Windows 7 blijft zitten, je hem eens vraagt recht te staan?

Nee nee serieus blijft hij toevallig zitten als je een programma installeert?

jokke0066

Legacy Member
agentfox505 zei:
Misschien is het iets in u registry van windows of heb je al eens een virus scan gedaan? run ook eens ccleaner en kijk eens welke service er allemaal overbodig is en vink overbodige dingen uit. --> run --> msconfig

skatemania zei:
Kzou voorstellen dat als je Windows 7 blijft zitten, je hem eens vraagt recht te staan?

Nee nee serieus blijft hij toevallig zitten als je een programma installeert?

ik denk dat dat een beetje overbodig is omdat die al kan crashed terwijl ik win7 aant installeren ben. Soms crashed hij pas na 2à3 uur, het is zeer random kvind er geen patroon in :(

jokke0066

Legacy Member
ik denk dat ik de fout gevonde heb, ik heb de vid kaart van een vriend geleend en daar mee is men pc niet gecrasht. Ik ga nu proberen (100%)de juiste drivers te zoeken van men vid kaart en dan noges teste.

jokke0066

Legacy Member
Ik heb nogus de driver just gedownload en geïnstalleerd maar nog steeds crashes. Het zou dus liggen aan men vid-kaart een "NIVIDIA GeForce 9800 GTX+"
heeft iemand hier in het verleden ook last van gehad?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan