Archief - Virussen definitief weg?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daimao

Legacy Member
Gewoon windows update doen en alles gaat vanzelf
wellicht moede da 2 -3 keer doen
bij start naar windows update gaan

seb2709

Legacy Member
ma als da nu allemaal ni werkt, da em nog altijd weer komt... ist dan echt eel zeker da alsk echt alles formateer, beide schijven en partities mss zelf wegdoe; da de virusse wegblijven...

demon326

Legacy Member
laat eens kaspersky anti virus scannen is te vinden op www.kaspersky.com
is beter dan nortn en de rest en geheugen gebruik is goed laag en vind zowat alle virussen

Daimao

Legacy Member
maar nie gratis
en als ge alles formateert,windows direct update en antivir opzet komde die nie meer tegen

seb2709

Legacy Member
Daimao zei:
maar nie gratis
en als ge alles formateert,windows direct update en antivir opzet komde die nie meer tegen

cava khoop echt da ge gelijk gaat hebbe! zouk et zaalig vinne! en wa bedoelde maar nie gratis? :unsure:

demon326

Legacy Member
hij bedoeld dat kaspersky niet gratis is is een 30dagen trial maarueh als ge hem gratis wil zend dan maar een PM ofzo meer zeg ik hier nie
seb2709 zei:
cava khoop echt da ge gelijk gaat hebbe! zouk et zaalig vinne! en wa bedoelde maar nie gratis? :unsure:

seb2709

Legacy Member
benny zei:
hij bedoeld dat kaspersky niet gratis is is een 30dagen trial maarueh als ge hem gratis wil zend dan maar een PM ofzo meer zeg ik hier nie

ah k, kzal nog zien, anders hoorde nog wel iets van mij..alvast bedankt! :niceone:

LSD-ProZac

Legacy Member
en wat je prob van snel SP1 of SP2 te installen na format betreft => integreer deze in je cd


er staat ergens nen thread of anders als keywords in google 'slipstream windows XP' gebruiken

seb2709

Legacy Member
LSD-ProZac zei:
en wat je prob van snel SP1 of SP2 te installen na format betreft => integreer deze in je cd


er staat ergens nen thread of anders als keywords in google 'slipstream windows XP' gebruiken

ma is em na ene keer format gedaan te hebben, en dan de SP1/2 te installere + virusscan... is em dan ni definitief weg? :s en alsk SP1/2 moe installere na format moek dan geconecteerd zijn me internet ? ja toch... en geeft da geen kans aan het virus om binne te dringen?

Daimao

Legacy Member
na format istij weg,na windows update kantij u nie meer kloten
na install AV prog zoude veilig moeten zitten tegen andere virussen

seb2709

Legacy Member
Daimao zei:
na format istij weg,na windows update kantij u nie meer kloten
na install AV prog zoude veilig moeten zitten tegen andere virussen

k bedankt voor de duidelijkheid :D

seb2709

Legacy Member
kem es de post getoond aan menne maat en dieje zegt da; als ge format doet op de windows harde schijf, da enkel die elemaal gewist wordt en ni den backup of de andere HD... en op één van die 2 zit wrs de virus... dusjah na elke format komt die terug... en alsk virus scan doe, vind em nix.. allé ja kwenie goe... eh en dieje splinter.exe is da den remove van dieje TROJAN HORSE?

Exit

Legacy Member
scan alle schijven voor die virus dan :doh: :doh: :sleep:
virussen komen enkel weer ALS DIE WORDEN GERUNT, vanzelf komen die nie, ookal staan die in backup (die ge dan zelf maakt op andere schijven want de backup van win staat op de schijf bij win) of door midel van mail, MAAR ALTIJD DOOR EIGEN TOEDOEN!!!
scan virus, wis virus, en zie da ge nen virusscanner draaie hebt!!!

seb2709

Legacy Member
Exit zei:
scan alle schijven voor die virus dan :doh: :doh: :sleep:
virussen komen enkel weer ALS DIE WORDEN GERUNT, vanzelf komen die nie, ookal staan die in backup (die ge dan zelf maakt op andere schijven want de backup van win staat op de schijf bij win) of door midel van mail, MAAR ALTIJD DOOR EIGEN TOEDOEN!!!
scan virus, wis virus, en zie da ge nen virusscanner draaie hebt!!!

ja k srry! U ni boos maken :unsure: kan daar ni tegen :cry: :lol:
maja mn maatje liet me weer wa twijfelen enzo... ma kzal naar ulle luisteren mn maatjes :ironic: :applause: en kzal jullie dan wel laten weten hoedat verlopen is... :bow:

nog is srry!

B'bye

Daimao

Legacy Member
NP
btw,ne goeie AV scanner detecteert die toch direct ook al staat ze op andere schijf

seb2709

Legacy Member
Daimao zei:
NP
btw,ne goeie AV scanner detecteert die toch direct ook al staat ze op andere schijf

ja dacht ik ook... daarom bestaan ze ook :wtf: majah na format verschijnen ze allebei en jah dan doe ik langs run: => cmd en typ ik shutdown -a en jah is dieje weg... ma den LSA SHELL virus komt en blijft... en jah kheb dan euh sygate personall firewall geinstalleerd... en dan ziek ik da ze der nog steeds zijn, maar verschijnen niet meer gwn ... en de AV vindt ze ni :doh:

Daimao

Legacy Member
en met het toolke voor die worm dat ik gepost heb,dan zout toch weg moeten zijn

seb2709

Legacy Member
Daimao zei:
en met het toolke voor die worm dat ik gepost heb,dan zout toch weg moeten zijn

uhu heb ik daarnet pas in de les gezien...

btw: heb SP1/2 nu geinstalleerd, en heb momenteel geen last meer van de virussen :applause: maar kweet ni of ze echt definitief weg zijn... omwille dat de AV niets vind... ma kzal de toolkes ook is installeren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan