Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daimao zei:Gewoon windows update doen en alles gaat vanzelf
wellicht moede da 2 -3 keer doen
bij start naar windows update gaan
benny zei:laat eens kaspersky anti virus scannen is te vinden op www.kaspersky.com
is beter dan nortn en de rest en geheugen gebruik is goed laag en vind zowat alle virussen

Daimao zei:maar nie gratis
en als ge alles formateert,windows direct update en antivir opzet komde die nie meer tegen

seb2709 zei:cava khoop echt da ge gelijk gaat hebbe! zouk et zaalig vinne! en wa bedoelde maar nie gratis?![]()
benny zei:hij bedoeld dat kaspersky niet gratis is is een 30dagen trial maarueh als ge hem gratis wil zend dan maar een PM ofzo meer zeg ik hier nie
LSD-ProZac zei:en wat je prob van snel SP1 of SP2 te installen na format betreft => integreer deze in je cd
er staat ergens nen thread of anders als keywords in google 'slipstream windows XP' gebruiken
en alsk SP1/2 moe installere na format moek dan geconecteerd zijn me internet ? ja toch... en geeft da geen kans aan het virus om binne te dringen?Daimao zei:na format istij weg,na windows update kantij u nie meer kloten
na install AV prog zoude veilig moeten zitten tegen andere virussen


Exit zei:scan alle schijven voor die virus dan :doh: :doh:
virussen komen enkel weer ALS DIE WORDEN GERUNT, vanzelf komen die nie, ookal staan die in backup (die ge dan zelf maakt op andere schijven want de backup van win staat op de schijf bij win) of door midel van mail, MAAR ALTIJD DOOR EIGEN TOEDOEN!!!
scan virus, wis virus, en zie da ge nen virusscanner draaie hebt!!!
kan daar ni tegen
Daimao zei:NP
btw,ne goeie AV scanner detecteert die toch direct ook al staat ze op andere schijf
majah na format verschijnen ze allebei en jah dan doe ik langs run: => cmd en typ ik shutdown -a en jah is dieje weg... ma den LSA SHELL virus komt en blijft... en jah kheb dan euh sygate personall firewall geinstalleerd... en dan ziek ik da ze der nog steeds zijn, maar verschijnen niet meer gwn ... en de AV vindt ze ni :doh:Daimao zei:en met het toolke voor die worm dat ik gepost heb,dan zout toch weg moeten zijn