seb2709
Legacy Member
Hey iedereen,
Kheb klein vraagske, en er zijn wat wringingen dus ja... hopelijk kunnen jullie me overtuigen... Al een paar jaar hebk een virus of 2 in menne pc :ironic: ma heb er ni echt last van dusja...Ik installeer gwn progske da ze gwn ni laat binnelaten, en voila... Ma da moet ik dus na elke format doen ( da progske installere)
dus wordt me wel wa beu... ( MS BLAST en LSA SHELL EXPORT ( trojan horse )) => zijn de virussen...
Heb 2 harde schijven, en de één schijf is gedeeld in 2 ( ene deel is backup waar fotos en music opstaan en ja de andere de gwne schijf waark op werk) en veel mensen zeggen da die virusse terugkomen omwille da ze wrs nog in de backup zitten...
En ja volgende week, willek nieuw moederbord en processor installeeren, en mn maten zeggen, dak best gwn alles weg doe, en alles formateer, beide schijven...voor da ik de nieuwe stukke erin steek...want da is ni goe vo die nieuwe stukke da dieje virus daarin blijft... ma ben ik da gegarandeerd zeker, da ik na het helemaal formateren van de virussen af ben? Want da laat me gewoon nog twijfele
Want jah heb veel liekes enzo, en zou ze willen bijhouden enzo, majah is gwn denkk verlore moeite, al da werk... of mss op een andere manier bijhouden..
Khoop da jullie wa snappe van de uitleg, en sorry alst wa lang is, ma kleg et graag grondig uit
alvast merci, en andere vragen moogde nog altijd stellen...of als get ni snapt wa ik schrijf
Greetz
Sebbe
Kheb klein vraagske, en er zijn wat wringingen dus ja... hopelijk kunnen jullie me overtuigen... Al een paar jaar hebk een virus of 2 in menne pc :ironic: ma heb er ni echt last van dusja...Ik installeer gwn progske da ze gwn ni laat binnelaten, en voila... Ma da moet ik dus na elke format doen ( da progske installere)
dus wordt me wel wa beu... ( MS BLAST en LSA SHELL EXPORT ( trojan horse )) => zijn de virussen...Heb 2 harde schijven, en de één schijf is gedeeld in 2 ( ene deel is backup waar fotos en music opstaan en ja de andere de gwne schijf waark op werk) en veel mensen zeggen da die virusse terugkomen omwille da ze wrs nog in de backup zitten...
En ja volgende week, willek nieuw moederbord en processor installeeren, en mn maten zeggen, dak best gwn alles weg doe, en alles formateer, beide schijven...voor da ik de nieuwe stukke erin steek...want da is ni goe vo die nieuwe stukke da dieje virus daarin blijft... ma ben ik da gegarandeerd zeker, da ik na het helemaal formateren van de virussen af ben? Want da laat me gewoon nog twijfele
Want jah heb veel liekes enzo, en zou ze willen bijhouden enzo, majah is gwn denkk verlore moeite, al da werk... of mss op een andere manier bijhouden..
Khoop da jullie wa snappe van de uitleg, en sorry alst wa lang is, ma kleg et graag grondig uit
alvast merci, en andere vragen moogde nog altijd stellen...of als get ni snapt wa ik schrijf
Greetz
Sebbe
alvast bedankt manne
ma kzal eens die paar teste da ge daar venoemd hebt
kan moeilijk altijd snel dieje sp1 en 2 installeren