iSwitch
Legacy Member
Yeets
Iedereen weet dat de discussie om over te stappen naar een ander OS nooit gedaan zal zijn. Maar, wat denken jullie ervan? Zouden jullie zelf wel eens willen overstappen naar een ander OS (al dan niet van Windows naar Apple/Linux/... of omgekeerd)? Welk OS, en waarom (niet)?
Ikzelf zou me graag eens een Apple kopen vanwege zijn fantastische look, maareuh... omdat ik nog nooit een muis heb aangeraakt die met een Mac was aangesloten lijkt het me de beste beslissing om er dan ook geen te kopen, je weet nooit als het tegenvalt! Je staat daar dan met je nieuwe machiene die zoveel geld heeft gekost.
Greetz
Iedereen weet dat de discussie om over te stappen naar een ander OS nooit gedaan zal zijn. Maar, wat denken jullie ervan? Zouden jullie zelf wel eens willen overstappen naar een ander OS (al dan niet van Windows naar Apple/Linux/... of omgekeerd)? Welk OS, en waarom (niet)?
Ikzelf zou me graag eens een Apple kopen vanwege zijn fantastische look, maareuh... omdat ik nog nooit een muis heb aangeraakt die met een Mac was aangesloten lijkt het me de beste beslissing om er dan ook geen te kopen, je weet nooit als het tegenvalt! Je staat daar dan met je nieuwe machiene die zoveel geld heeft gekost.
Greetz





ad: