ouarachi
Legacy Member
hey idereen,
na heel de dag prutsen, en kan er niet aan uit. mijn probleem is het volgende:
ik heb vandaag een usb verlengdraad van 5m gekocht merk: DIGITUS type: DA-70130-3 VPR 1.0. voor mijn wifi usb stick. nu als ik die kabel inplug krijg je zon geluid van windows, je kent het wel tuut. maar bij mij ik steek die kabel erin om te verlengen ik krijg die geluid van dat er een usb is aangesloten, mijn wifi werkt, dan plots krijg ik een geluid gelijk of je die kabel van je pc hebt uitgehaald. ik beweeg met die verleng kabel dan werkt het terug, als ik dan maar ff die kabel raak dan valt het weer weg. nu ik dacht dat mijn wifi usb stick niet werkte, ik steek mijn usb wifi zonder die verlengkabel, en dat werkt zonder probleem, ik heb ook die verleng draad gebrobeert te gebruiken met een usb muis, zelfde resultaat. wat kan er aan de hand zijn? wat is de oorzaak? en wat kan ik doen? nu ik heb op google proberen te zoeken voor een driver van die verlengdraad, maar ik vindt die type niet. kan iemand mij helpen aub, ik heb echt heel de dag zitten knoeien om het aan de praat te krijgen en het lukt mij niet. ik ga nog niet slapen tot ik mijn ogen niet meer kan open houden, want ik ga nog blijven zoeken, om dat te maken. aja was ik vergeten te zeggen, ik krijg soms dan ook melding van windows dat die usb niet werkt. welke uitgang van de usb is onbekend, oplosing dat ik kreeg is mijn ding eruit halen en er terug opnieuw in te steken, maar lukt niet, dus de probleem is het werkt en het valt uit
windows xp sp3
graag hulp aub
na heel de dag prutsen, en kan er niet aan uit. mijn probleem is het volgende:
ik heb vandaag een usb verlengdraad van 5m gekocht merk: DIGITUS type: DA-70130-3 VPR 1.0. voor mijn wifi usb stick. nu als ik die kabel inplug krijg je zon geluid van windows, je kent het wel tuut. maar bij mij ik steek die kabel erin om te verlengen ik krijg die geluid van dat er een usb is aangesloten, mijn wifi werkt, dan plots krijg ik een geluid gelijk of je die kabel van je pc hebt uitgehaald. ik beweeg met die verleng kabel dan werkt het terug, als ik dan maar ff die kabel raak dan valt het weer weg. nu ik dacht dat mijn wifi usb stick niet werkte, ik steek mijn usb wifi zonder die verlengkabel, en dat werkt zonder probleem, ik heb ook die verleng draad gebrobeert te gebruiken met een usb muis, zelfde resultaat. wat kan er aan de hand zijn? wat is de oorzaak? en wat kan ik doen? nu ik heb op google proberen te zoeken voor een driver van die verlengdraad, maar ik vindt die type niet. kan iemand mij helpen aub, ik heb echt heel de dag zitten knoeien om het aan de praat te krijgen en het lukt mij niet. ik ga nog niet slapen tot ik mijn ogen niet meer kan open houden, want ik ga nog blijven zoeken, om dat te maken. aja was ik vergeten te zeggen, ik krijg soms dan ook melding van windows dat die usb niet werkt. welke uitgang van de usb is onbekend, oplosing dat ik kreeg is mijn ding eruit halen en er terug opnieuw in te steken, maar lukt niet, dus de probleem is het werkt en het valt uit
windows xp sp3
graag hulp aub

No offence 