grievie
Legacy Member
hello,
Heb een deftig grafisch probleem (denk da dees da het beste forum is toch)
Spelletjes zoals Halo, nfs:hp2 werken maar geven geen textures...
Nu ik in de WISH beta zit, crash ik ook direct.
Omdat ik onlangs nog geformateerd heb, en daarvoor alles wel werkte zal het dus aan de software liggen.
Heb de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd (heb nog een GF2 MX400) en ook de laatste directX.
En toch heb ik nog probs, voor ik een re-install overweeg, kwam ik toch nog eens horen of iemand een idee had aan wat da zou kunnen liggen.
Al thx op voorhand
Greets
Heb een deftig grafisch probleem (denk da dees da het beste forum is toch)
Spelletjes zoals Halo, nfs:hp2 werken maar geven geen textures...
Nu ik in de WISH beta zit, crash ik ook direct.
Omdat ik onlangs nog geformateerd heb, en daarvoor alles wel werkte zal het dus aan de software liggen.
Heb de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd (heb nog een GF2 MX400) en ook de laatste directX.
En toch heb ik nog probs, voor ik een re-install overweeg, kwam ik toch nog eens horen of iemand een idee had aan wat da zou kunnen liggen.
Al thx op voorhand
Greets