K heb wel nog 2 vraagjes: Er staat nog 1 device met een geel vraagteken waarvoor er dus geen driver is geinstalleerd, maar er staat gewoon bij : "PCI Device" & niets anders, dus ik weet totaal nie over welk PCI device het gaat.
2e vraag: Kan ik een sleep mode krijgen in windows xp, of noemde da nog standby in xp?
EDIT: k denk dat het mijn audio is, die PCI device, maar k ben aant zoeken opt internet en k heb denkik de intel HD audio driver nodig, ma ik kan die nergens downloaden, nie op de site van intel of ergens anders, zit ik zo mis ofwa?