fragske
Legacy Member
Ik heb dus voor iemand een nas-systeempje opgezet. Alles werkt naar behoren eigenlijk alleen nog een paar kleine stomme problemen waarvoor ik maar geen oplossing vind.
Ze zitten hier met 4 verschillende gebruikers thuis. Heb ze allemaal een eigen folder aangemaakt en de gebruiker (owner) alleen mag lezen/schrijven/uitvoeren.
Voor elke sambashare is er een verschillende login + paswoord aangemaakt.
Nu als een gebruiker toch een andere sambashare wil mounten met andere credentials, dan werkt dat niet.
Dus het probleem is vanaf 1 computer tegelijkertijd 2 verschillende shares wil mounten gaat dat dus niet.
Heb al is in de samba docmentatie zitten lezen maar ik zie het probleem niet echt.
Heeft hier nog iemand die zelfste problemen al eens tegengekomen?
Ze zitten hier met 4 verschillende gebruikers thuis. Heb ze allemaal een eigen folder aangemaakt en de gebruiker (owner) alleen mag lezen/schrijven/uitvoeren.
Voor elke sambashare is er een verschillende login + paswoord aangemaakt.
Nu als een gebruiker toch een andere sambashare wil mounten met andere credentials, dan werkt dat niet.
Dus het probleem is vanaf 1 computer tegelijkertijd 2 verschillende shares wil mounten gaat dat dus niet.
Heb al is in de samba docmentatie zitten lezen maar ik zie het probleem niet echt.
Heeft hier nog iemand die zelfste problemen al eens tegengekomen?
