PeLoar
Legacy Member
kwietni zei:Staat er een driver op de CD?
Zoja, doe eens CD verkennen, probeer de driver (indien .exe bestand) uit te pakken op je bureaublad met WinRAR of dergelijke, dan zou er een .inf bestand te voorschijn kunnen komen.
Via Apparaatbeheer kun je dan de beeldschermdriver manueel installeren aan de hand van deze .inf
dat is het probleem net, als ik de bijgesloten BenQ cd open krijg ik een error dat hij niet compatibel is met mijn OS (w7) ook op de site van BenQ staan geen drivers voor dit model.. krijg er echt het schijt van

maar probeer de CD gewoon te verkennen, niet te openen (bij Computer, rechtermuisknop op cd-station, Verkennen). Vind je dan een driver-bestand?

