PeLoar
Legacy Member
Ik heb net een BenQ E2420HD gekocht en is aangesloten op ATI 4870HD 1gb met HDMI kabel en toen ik opstarte en in windows kwam heb ik overal een zwarte band langsheen het scherm, net alsof het niet fully spread is. en als ik wil de resolutie vergroten gaat dit niet want hij staat op het max. 1920 x 1080 en na wat opzoek werk is dit ook de max. resolutie van de monitor, maar het kan toch niet dat dit normaal is.. heeft iemand een oplossing hiervoor?
Mvg Peloar
Mvg Peloar

