ace_punk
Legacy Member
Hey!
Ik zit met een probleem .. elk spel dat ik wil spelen lagt en het geluid kraakt.
Ik heb alle drivers updated dus daar ligt het hoogstwaarschijnlijk niet aan ..
Ik ken "redelijk" veel van computers en heb al uren zitten rondsurfen voor een oplossing maar vind er geen.
Het probleem doet zich de eerste seconden niet voor (dan speelt het nog vlot) .. het begint pas na een 5 min mijn geluid begint te kraken en mijn beeld begint te laggen.
Het ligt niet aan het spel want heb het bij 6-7 spellen. En op mijn vaste pc werken ze ook.
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht voor het werk dit zijn de specs ik geloof dat ze toch wel goed genoeg moeten zijn voor bvb. prototype op very low te spelen.
Processor Intel(R) Core(TM) i7 CPU Q720 @1.60 GHz 1.60 GHz
Ram 4 GB DDR3
64 bit windows 7
Nvidia geforce 230M
1TB geheugen
Geluidskaart (NVidia HD audio)?
Ik denk ergens dat het aan mij geluidskaart/driver (IDT Audio)
Maar Nvidia raad mij aan om IDT te nemen..
Bon Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Mvg
Ik zit met een probleem .. elk spel dat ik wil spelen lagt en het geluid kraakt.
Ik heb alle drivers updated dus daar ligt het hoogstwaarschijnlijk niet aan ..
Ik ken "redelijk" veel van computers en heb al uren zitten rondsurfen voor een oplossing maar vind er geen.
Het probleem doet zich de eerste seconden niet voor (dan speelt het nog vlot) .. het begint pas na een 5 min mijn geluid begint te kraken en mijn beeld begint te laggen.
Het ligt niet aan het spel want heb het bij 6-7 spellen. En op mijn vaste pc werken ze ook.
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht voor het werk dit zijn de specs ik geloof dat ze toch wel goed genoeg moeten zijn voor bvb. prototype op very low te spelen.
Processor Intel(R) Core(TM) i7 CPU Q720 @1.60 GHz 1.60 GHz
Ram 4 GB DDR3
64 bit windows 7
Nvidia geforce 230M
1TB geheugen
Geluidskaart (NVidia HD audio)?
Ik denk ergens dat het aan mij geluidskaart/driver (IDT Audio)
Maar Nvidia raad mij aan om IDT te nemen..
Bon Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Mvg

)