Hayrus
Legacy Member
Hi;
onlangs bleek Flash Player niet goed meer te werken (melding van Windows). Ik heb deze simpelweg verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Maar op het einde van de installatie kreeg ik steeds de melding "De versie die u probeert te installeren is niet de meest recente. Ga naar ..... voor de meest beveiligde versie.". En dit blijkt gewoon opnieuw dezelfde installpagina te zijn. Gevolg: ik kan zo blijven in cirkels ronddraaien.
Maar dat Flash Player wel degelijk niet geïnstalleerd is blijkt uit Youtube etc.; ik kan nu geen video's meer bekijken en ook daar wordt ik weer naar dezelfde Adobe website verwezen, waar ik opnieuw het bovenstaande krijg.
Iemand die me kan helpen?
onlangs bleek Flash Player niet goed meer te werken (melding van Windows). Ik heb deze simpelweg verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Maar op het einde van de installatie kreeg ik steeds de melding "De versie die u probeert te installeren is niet de meest recente. Ga naar ..... voor de meest beveiligde versie.". En dit blijkt gewoon opnieuw dezelfde installpagina te zijn. Gevolg: ik kan zo blijven in cirkels ronddraaien.
Maar dat Flash Player wel degelijk niet geïnstalleerd is blijkt uit Youtube etc.; ik kan nu geen video's meer bekijken en ook daar wordt ik weer naar dezelfde Adobe website verwezen, waar ik opnieuw het bovenstaande krijg.
Iemand die me kan helpen?
