Archief - Probleem met Adobe Flash Player installeren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hayrus

Legacy Member
Hi;

onlangs bleek Flash Player niet goed meer te werken (melding van Windows). Ik heb deze simpelweg verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Maar op het einde van de installatie kreeg ik steeds de melding "De versie die u probeert te installeren is niet de meest recente. Ga naar ..... voor de meest beveiligde versie.". En dit blijkt gewoon opnieuw dezelfde installpagina te zijn. Gevolg: ik kan zo blijven in cirkels ronddraaien.
Maar dat Flash Player wel degelijk niet geïnstalleerd is blijkt uit Youtube etc.; ik kan nu geen video's meer bekijken en ook daar wordt ik weer naar dezelfde Adobe website verwezen, waar ik opnieuw het bovenstaande krijg.
Iemand die me kan helpen?

Hayrus

Legacy Member
Had ik al geprobeerd. Bij deze nog eens gedaan net, maar noppes. Om het wat gedetailleerder uit te leggen:
- eerst installeer je dus die Download Manager, geen probleem
- die begint vanzelf Flash Player te downloaden, geen probleem
- dan zegt die 'Installed' Klik om DLM af te sluiten
- browser refreshed om te checken of Flash goed geïnstalleerd is
- Gebruikersaccountsbeheer opent 'Wilt u de toegang toestaan' ik klik op ja
- melding uit mijn eerste post verschijnt. Ik kan enkel op 'ok' klikken en verder gebeurt er niks. Flash is niet geïnstalleerd.

*Edit: ook al geprobeerd om ergens anders (CNET) gewoon de installer te downloaden en zo te installeren en ook dit heeft geen effect.

Hayrus

Legacy Member
Verder blijkt ook dat het wél staat in de lijst met geïnstalleerde programma's (juiste versienummer). Doch, youtube e.a. herkennen dit blijkbaar niet.

Hayrus

Legacy Member
Yup ik heb intussen Google Chrome gedownload. Hier dus Flash voor geïnstalleerd, maar dit heeft geen effect op IE. (En ben niet echt direct van plan om van browser te veranderen)
Eigenlijk zou ik gewoon eens alle bestanden die aan Flash gerelateerd zijn moeten kunnen wissen om een volledige clean install te kunnen doen. Maar hoe dit in z'n werk gaat, of waar al die bestanden zitten... (Ik heb Program Files gecheckt, maar in de Adobe zitten enkel de Reader files).

Hayrus

Legacy Member
Alright problem solved. De versie die ik had was 10.0.... en heb nu een 10.1..... gevonden (nog in bèta zeker?). Alles in orde voorlopig.
Bedankt voor de hulp:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan