Archief - partitie verdwenen na Paragon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dewoete

Legacy Member
Hey,

Laptop disk: 500GB
boot partitie
Windows partitie
data partitie
ongebruikte schijfruimte (30GB)

Vandaag wou ik die unlocated schijfruimte samenvoegen met mijn data partitie, met behulp van paragon partition manager. Hiervoor moest ik rebooten.

Tijdens het opstarten krijg ik menu van paragan te zien dat hij bezig is de twee partities samen te voegen.
Maar op een gegeven moment doet pc niets meer, hij heeft 4uur gewoon op zelfde scherm blijven staan. IK heb toen proces geannuleerd en opnieuw opgestart.

Nu ben ik mijn datapartitie kwijt in verkenner. Ze wordt aangegeven als niet geformatteerd.

Hoe kan ik datapartitie zo terug herstellen (zonder data recovery naar externe schijf en dan weer alles terug kopieren, is nogal omslachtig)

RpR

Legacy Member
dewoete zei:
Hey,

Laptop disk: 500GB
boot partitie
Windows partitie
data partitie
ongebruikte schijfruimte (30GB)

Vandaag wou ik die unlocated schijfruimte samenvoegen met mijn data partitie, met behulp van paragon partition manager. Hiervoor moest ik rebooten.

Tijdens het opstarten krijg ik menu van paragan te zien dat hij bezig is de twee partities samen te voegen.
Maar op een gegeven moment doet pc niets meer, hij heeft 4uur gewoon op zelfde scherm blijven staan. IK heb toen proces geannuleerd en opnieuw opgestart.

Nu ben ik mijn datapartitie kwijt in verkenner. Ze wordt aangegeven als niet geformatteerd.

Hoe kan ik datapartitie zo terug herstellen (zonder data recovery naar externe schijf en dan weer alles terug kopieren, is nogal omslachtig)

Kort en krachtig: Niet.

Omslachtige manier of niet...

OF je kan nog eens problemen uw partitie tabel te herstellen maar veel kans dat paragon de data verplaatst heeft ipv kopieren en dan te verwijderen.

dewoete

Legacy Member
Het is me dus niet gelukt de partitie te herstellen zonder data te recoveren naar andere schijf en weer terug te zetten. jammer, heb dan maar ineens win 7 geïnstalleerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan