dewoete
Legacy Member
Hey,
Laptop disk: 500GB
boot partitie
Windows partitie
data partitie
ongebruikte schijfruimte (30GB)
Vandaag wou ik die unlocated schijfruimte samenvoegen met mijn data partitie, met behulp van paragon partition manager. Hiervoor moest ik rebooten.
Tijdens het opstarten krijg ik menu van paragan te zien dat hij bezig is de twee partities samen te voegen.
Maar op een gegeven moment doet pc niets meer, hij heeft 4uur gewoon op zelfde scherm blijven staan. IK heb toen proces geannuleerd en opnieuw opgestart.
Nu ben ik mijn datapartitie kwijt in verkenner. Ze wordt aangegeven als niet geformatteerd.
Hoe kan ik datapartitie zo terug herstellen (zonder data recovery naar externe schijf en dan weer alles terug kopieren, is nogal omslachtig)
Laptop disk: 500GB
boot partitie
Windows partitie
data partitie
ongebruikte schijfruimte (30GB)
Vandaag wou ik die unlocated schijfruimte samenvoegen met mijn data partitie, met behulp van paragon partition manager. Hiervoor moest ik rebooten.
Tijdens het opstarten krijg ik menu van paragan te zien dat hij bezig is de twee partities samen te voegen.
Maar op een gegeven moment doet pc niets meer, hij heeft 4uur gewoon op zelfde scherm blijven staan. IK heb toen proces geannuleerd en opnieuw opgestart.
Nu ben ik mijn datapartitie kwijt in verkenner. Ze wordt aangegeven als niet geformatteerd.
Hoe kan ik datapartitie zo terug herstellen (zonder data recovery naar externe schijf en dan weer alles terug kopieren, is nogal omslachtig)