Uncle Bob
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik ben een gelukkige gebruiker van een Palm Zire72. Omdat ik proximus klant ben was ik van plan gprs te combineren met mijn handheld. Nu blijkt dit geen makkelijke klus te zijn.
Ik heb reeds de proximus klantendienst gecontacteerd, daar krijg ik als antwoord dat ze PalmOS niet ondersteunen (enkel PocketPC) maar dat het wel mogelijk is.
Mochten er hier mensen zijn die proximus gprs gebruiken in cominatie met hun palm handheld, zouden jullie mij enkele instellingen kunnen doorspelen?
Ik had graag de instellingen (op de palm) van:
- de modem init string
- de netwerkinstellingen, mbp het netwerk script
- eventueel andere instellingen die je hebt om verbinding te maken
Na lange tijd googlen heb ik al palm instellingen van proximus gebruikers geprobeerd maar zonder success. Het werkt precies niet bij iedereen met dezelfde instelling
Hopelijk kan ik met jullie instellingen er wat wijzer uitgeraken.
Alvast bedankt!
Ik ben een gelukkige gebruiker van een Palm Zire72. Omdat ik proximus klant ben was ik van plan gprs te combineren met mijn handheld. Nu blijkt dit geen makkelijke klus te zijn.
Ik heb reeds de proximus klantendienst gecontacteerd, daar krijg ik als antwoord dat ze PalmOS niet ondersteunen (enkel PocketPC) maar dat het wel mogelijk is.
Mochten er hier mensen zijn die proximus gprs gebruiken in cominatie met hun palm handheld, zouden jullie mij enkele instellingen kunnen doorspelen?
Ik had graag de instellingen (op de palm) van:
- de modem init string
- de netwerkinstellingen, mbp het netwerk script
- eventueel andere instellingen die je hebt om verbinding te maken
Na lange tijd googlen heb ik al palm instellingen van proximus gebruikers geprobeerd maar zonder success. Het werkt precies niet bij iedereen met dezelfde instelling
Hopelijk kan ik met jullie instellingen er wat wijzer uitgeraken.
Alvast bedankt!