Archief - PalmOS5 en Proximus gprs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Uncle Bob

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik ben een gelukkige gebruiker van een Palm Zire72. Omdat ik proximus klant ben was ik van plan gprs te combineren met mijn handheld. Nu blijkt dit geen makkelijke klus te zijn.

Ik heb reeds de proximus klantendienst gecontacteerd, daar krijg ik als antwoord dat ze PalmOS niet ondersteunen (enkel PocketPC) maar dat het wel mogelijk is.


Mochten er hier mensen zijn die proximus gprs gebruiken in cominatie met hun palm handheld, zouden jullie mij enkele instellingen kunnen doorspelen?
Ik had graag de instellingen (op de palm) van:
- de modem init string
- de netwerkinstellingen, mbp het netwerk script
- eventueel andere instellingen die je hebt om verbinding te maken

Na lange tijd googlen heb ik al palm instellingen van proximus gebruikers geprobeerd maar zonder success. Het werkt precies niet bij iedereen met dezelfde instelling :confused:

Hopelijk kan ik met jullie instellingen er wat wijzer uitgeraken.

Alvast bedankt!

MisterX

Legacy Member
Uncle Bob zei:
Hallo allemaal,

Ik ben een gelukkige gebruiker van een Palm Zire72. Omdat ik proximus klant ben was ik van plan gprs te combineren met mijn handheld. Nu blijkt dit geen makkelijke klus te zijn.

Ik heb reeds de proximus klantendienst gecontacteerd, daar krijg ik als antwoord dat ze PalmOS niet ondersteunen (enkel PocketPC) maar dat het wel mogelijk is.


Mochten er hier mensen zijn die proximus gprs gebruiken in cominatie met hun palm handheld, zouden jullie mij enkele instellingen kunnen doorspelen?
Ik had graag de instellingen (op de palm) van:
- de modem init string
- de netwerkinstellingen, mbp het netwerk script
- eventueel andere instellingen die je hebt om verbinding te maken

Na lange tijd googlen heb ik al palm instellingen van proximus gebruikers geprobeerd maar zonder success. Het werkt precies niet bij iedereen met dezelfde instelling :confused:

Hopelijk kan ik met jullie instellingen er wat wijzer uitgeraken.

Alvast bedankt!
Ik heb een mio mitac 168 pocketpc en een se k500i als gsm en het werkt perfect heb alles via proximus geregeld via telefoon dus denk dat jij via google zult moeten zoeken :confused:

Uncle Bob

Legacy Member
U gebruikt een toestel dat PocketPC draait, en geen PalmOS, wat wel ondersteund wordt door proximus.

Ik heb ondertussen de oplossing wel gevonden. Op de Palm moet je "connect to LAN" kiezen in plaats van "connect to modem"(gsm). Een kleinigheid maakt het verschil...

Toch bedankt voor je reply.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan