MaL1Ce
Legacy Member
ik ben thuis zo een netwerkje aan het maken tusse pc en laptop
modem->router= gaat naar laptop en pc
nu hebbek alles aangeslote dmv beetje faqs te leze en de handleiding van mijn router
maar ik krijg geen internet op mijn laptop als ik die aansluit op de router
beide os zijn winxp home
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
thnx
modem->router= gaat naar laptop en pc
nu hebbek alles aangeslote dmv beetje faqs te leze en de handleiding van mijn router
maar ik krijg geen internet op mijn laptop als ik die aansluit op de router
beide os zijn winxp home
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
thnx


