Boubie
Legacy Member
hallo allemaal,
Is iemand al het probleem tegengekomen dat je niet meer kunt aanmelden met msn?
ad:
Ik krijg hier de volgende fout:
Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 800b0001
Kan iemand mij erbij helpen???
alvast bedankt
Is iemand al het probleem tegengekomen dat je niet meer kunt aanmelden met msn?
ad: Ik krijg hier de volgende fout:
Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 800b0001
Kan iemand mij erbij helpen???
alvast bedankt



.