Archief - MSN 7.0 werkt niet???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boubie

Legacy Member
hallo allemaal,

Is iemand al het probleem tegengekomen dat je niet meer kunt aanmelden met msn? :sad:

Ik krijg hier de volgende fout:

Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 800b0001

Kan iemand mij erbij helpen???

alvast bedankt

Preske

Legacy Member
ik krijg die ook, met windows 6.2

het probleem bij mij is, m'n passwoord staat zogezegd opgeslagen op m'n pc en probeert dus automatisch aan te melden, terwijl ik daar nooit voor gekozen heb.

ge moet er wel rekening mee houden dat msn 7.0 nog in Beta is. problems are bound to happen :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Na m'n format had ik 7.0 erop gezet.
Het heeft maar enkele ogenblikken geduurd of 6.2 stond er weer op.

Als de released 7.0 nie beter is blijf ik bij de 6 hoor...

@preske: opties -> algemeen, automatisch aanmelden toestaan uitschakelen

Preske

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Na m'n format had ik 7.0 erop gezet.
Het heeft maar enkele ogenblikken geduurd of 6.2 stond er weer op.

Als de released 7.0 nie beter is blijf ik bij de 6 hoor...

@preske: opties -> algemeen, automatisch aanmelden toestaan uitschakelen

al geprobeerd, maar dat is het niet.

Hij heeft m'n passwoord opgeslagen op de pc, iets waar ik nooti voor gekozen had.

maar nu kiest hij tenmisnte het goede ipv m'n oude

thx anyway ;)

XoN`-

Legacy Member
7.0 zit nog vol probs, msn messenger gaat van kwaad naar erger imo na elke update
6.2 was nog redl, mr 7.0 = :angry:

Nway kgebruik nu trillian 3.0 & alles werkt hier beestig (+ kewlere layout etc..) download @ www.trillian.cc
or use gaim :)

Mee

Legacy Member
Nog nooit problemen gehad met dienen msn 7.0 en heb em al een paar maand :unsure:.

GuntherDW

Legacy Member
XoN`- zei:
7.0 zit nog vol probs, msn messenger gaat van kwaad naar erger imo na elke update
6.2 was nog redl, mr 7.0 = :angry:

Nway kgebruik nu trillian 3.0 & alles werkt hier beestig (+ kewlere layout etc..) download @ www.trillian.cc
or use gaim :)
trillian for the windows geeks & gaim for the linux geeks ^^

breez

Legacy Member
kijk eens bij u instellingen als er toevallig geen proxyserver ofzo staat ingesteld

die neemt de instellingen automatisch over van 6.2 en als ge ooit een proxy hebt gebruikt is em nu actief
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan