Persoonlijk vindt ik dat je een 'rare bijklank' hebt met wma wanneer
je naar lage bitrates gaat (vanaf 64), maar dat zal liggen aan het
feit dak zoals de meesten mp3 zoooo gewoon ben zeker...
Ogg darentegen klinkt erg 'zuiver' Das pas een super audio formaat,
moest iedereen dat maar gebruiken...een van de toffe dinggen
deraan is uw muziek in goeie kwaliteit encoderen om bij te houden
en beluisteren op de pc en dan kan je dezelfde file in bitrate (kwaliteit)
verlagen zonder te re-encoderen voor op de mp3/ogg speler bvb

Maarja zeer weinig software die ermee werkt (bvb mix programma's enzo)
ma theeft ook wel 10jaar geduurd eer dat mp3 populair werd

afwachten...
Je kan ook voor bitrates gaan die tussen de 64 en de 96 kbit door
zelf encoding profiles aan te maken voor de Windows Media Encoder
(is een tool voor denk ik, anders een bestaande editen)
Heb ooit rap-rap een kleine tool geschreven (C#) daarvoor om mp3
files in batch te re-encoderen naar wma op basis van een encoding
profile en het overzetten van de ID3-tag in de info van de wma files.
Ma die tool is ni mooi, twerkt achter de schermen met een .bat file
en een .vbs script (uit de WME SDK) wa ni echt proper is,
tis meer ne frontend eigenlijk, ma bon het werkt wel he...
Als er iemand interesse heeft laat iets weten kzalt dan online zetten.