bluetorch002
Legacy Member
Ik zit met een nogal vervelend probleem.
Ik heb dus een Harmony one remote, en had vroeger een P5W DH remote, dit kwam met software die de weinige knoppen op het remoteje kon mappen... nu dit kon elke toetsecombinatie simuleren buiten de windows key...
nu zoek ik een oplossing zodat ik Mediacenter kan openen zonder het gebruik van de windows key.
Ik weet niet wat ik nog kan proberen, zijn er geen programmas die keyshortcuts zoals ctrl shift + 8 ofzo omzetten naar een andere combinatie waarin ik dus de windows key gebruik ?
PS : ik wil het werkende krijgen met dus de usb receiver van de P5W DH en niet een nieuwe usb receiver kopen zoals die van MS, want dit moet gewoon kunnen om werkende te krijgen denkik
Ik heb dus een Harmony one remote, en had vroeger een P5W DH remote, dit kwam met software die de weinige knoppen op het remoteje kon mappen... nu dit kon elke toetsecombinatie simuleren buiten de windows key...
nu zoek ik een oplossing zodat ik Mediacenter kan openen zonder het gebruik van de windows key.
Ik weet niet wat ik nog kan proberen, zijn er geen programmas die keyshortcuts zoals ctrl shift + 8 ofzo omzetten naar een andere combinatie waarin ik dus de windows key gebruik ?
PS : ik wil het werkende krijgen met dus de usb receiver van de P5W DH en niet een nieuwe usb receiver kopen zoals die van MS, want dit moet gewoon kunnen om werkende te krijgen denkik

