Ramones73
Legacy Member
Bij een laptop hangt er (meestal) een sticker aan de onderzijde met de licentie van het Windows OS wat erop staat (XP - Vista - W7).
Kan en/of mag je dit OS op een andere laptop gebruiken als je de originele niet meer gebruikt ? (bijv laptop stuk ofzo)
(vrij voor de hand liggend dat je het niet mag gebruiken op een 2de laptop als de originele nog werkt/in gebruik is)
Kan en/of mag je dit OS op een andere laptop gebruiken als je de originele niet meer gebruikt ? (bijv laptop stuk ofzo)
(vrij voor de hand liggend dat je het niet mag gebruiken op een 2de laptop als de originele nog werkt/in gebruik is)