mud
Legacy Member
Goeiendag allemaal,
Ik heb een vraag i.v.m. het formatten van m'n laptop.
Ik zou graag mijn een format doen op m'n laptop. Maar ik heb hier bij geen Windows CD gekregen. (Ik ben alleen vertrouwd met het formatten met een windows CD). Maar ik kan wel als hij opstart langs m'n laptop hem trg restoren naar fabrieksinstellingen (fzo iets) d.m.v. op F8 te duwen als hij opstart.
Nu is mijn vraag: als ik het "formatten" langs m'n laptop doe "terug naar frabieksinstellingen" of dit dan het zelfde is als formatten met een windows CD? Want als ik het zo doe. Dan staat er altijd crap op van Toshiba zelf wat ik eig niet nodig heb of nooit gebruik.
Wat kan ik hier aandoen?
(Srry als dit een echt noobie vraag is, maar krijg geen duidelijk antwoord als ik google)
Mvg mud
Ik heb een vraag i.v.m. het formatten van m'n laptop.
Ik zou graag mijn een format doen op m'n laptop. Maar ik heb hier bij geen Windows CD gekregen. (Ik ben alleen vertrouwd met het formatten met een windows CD). Maar ik kan wel als hij opstart langs m'n laptop hem trg restoren naar fabrieksinstellingen (fzo iets) d.m.v. op F8 te duwen als hij opstart.
Nu is mijn vraag: als ik het "formatten" langs m'n laptop doe "terug naar frabieksinstellingen" of dit dan het zelfde is als formatten met een windows CD? Want als ik het zo doe. Dan staat er altijd crap op van Toshiba zelf wat ik eig niet nodig heb of nooit gebruik.
Wat kan ik hier aandoen?
(Srry als dit een echt noobie vraag is, maar krijg geen duidelijk antwoord als ik google)
Mvg mud

) Ma is dat het zelfde als een format uit voeren? M.a.w. is het even efficiënt als een format en even goed?