NightMare xXx
Legacy Member
Ik heb sinds kort windows 7 geinstalleerd, alles inorde, drivers ook allemaal geinstalleerd en geupdate. Maar nu heb ik bij Counter Strike Source af en toe een keiharde laggstoot.. (terwijl zie je al je guns aan de rechterkant verschijnen) En het is echt vervelend. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een goede internetverbinding, lage latency dus daar kan het niet aan liggen. Iemand een idee?
Alvast bedankt
Alvast bedankt

)