Archief - Lagg stoot bij Css

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightMare xXx

Legacy Member
Ik heb sinds kort windows 7 geinstalleerd, alles inorde, drivers ook allemaal geinstalleerd en geupdate. Maar nu heb ik bij Counter Strike Source af en toe een keiharde laggstoot.. (terwijl zie je al je guns aan de rechterkant verschijnen) En het is echt vervelend. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een goede internetverbinding, lage latency dus daar kan het niet aan liggen. Iemand een idee?

Alvast bedankt

Fraggie

Legacy Member
1) Kan je dit iets meer toelichten: (terwijl zie je al je guns aan de rechterkant verschijnen) ?
2) Staan er ook geen errors in je console tijdens het starten van het spel?
3) Controleer ook eens of je hardware correct herkent wordt.
4) Sluit steam af en verwijder je deze file: Steam\ClientRegistry.blob
Herstart Steam, en hij zal automatisch bepaalde updates opnieuw downloaden.
Geen geluk, probeer dan deze files ook (apart) te verwijderen: Steam.dll & SteamUI.dll

Laat iets weten of dit helpt.

NightMare xXx

Legacy Member
1) Awel ja, ik krijg dus een lagstoot van 3-4 seconden, en terwijl verschijnen verschijnen mijn guns zo rechts. Beter kan ik het niet uitleggen. Ik heb ook gemerkt dat mijn ping dan omhoog gaat (latency), tijdens die lagstoot.
Dit weekend was ik bij een kameraad zijn thuis aan het lannen, en hier had ik het helemaal niet, dus het ligt aan mijn internet? Nochtans heb ik telenet expressnet en heb ik nooit eerder problemen gehad tijdens het gamen. Echt pas sinds windows 7..
Maar dan is het weer raar dat een maat van me ook windows 7 heeft geinstalleerd, en hij ondervindt geen problemen. Ik zal eens proberen wat jij zegt, en laat het zeker weten.

NightMare xXx

Legacy Member
Neen, maar ik snap dat je dat denkt.
Toen ik nog op laptop speelde had ik net hetzelfde probleem.
Nu gebruik ik geen wireless.

jos den os

Legacy Member
mss een probleem in de windows7 driver van je netwerkkaart..

op lan ga je dat niet zo gauw merken, omdat de snelheid daar toch zoveel hoger ligt dan op internet.

NightMare xXx

Legacy Member
Ik heb al enkele drivers geprobeerd.
En het rare is dat ik het bij een kameraad zijn thuis niet heb, dan kan het toch niet aan de drivers liggen, of ben ik verkeerd?

NightMare xXx

Legacy Member
Enkel bij css..
Maar ik moet zeggen dat, als ik bij cod4 een server maak dat de mensen klagen over lagg, wat anders niet was.

SilverStarke

Legacy Member
ik zou mijn pc eens formatteren, en alle juiste drivers installeren (veel werk :s)

NightMare xXx

Legacy Member
Windows 7 staat er nog mr pas op.. hiervoor was mijn HDD geformateerd.
Drivers zijn goed normaal :'(

SilverStarke

Legacy Member
geen css meer spelen :o

heb je uw grafische kaart drivers van ati.amd.com gedownload of heb je ze door windows7 zelf laten installeren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan