n0sTRa
Legacy Member
hoi,
vandaag dus formatje gedaan rond 18u, dan eten enz en tegen 20u ging ik es alles beginnen met installen. Normaal zet ik dus altijd eerst men virusscanner en sp2 enz op men systeem maar doordat men vriendin filmpje wou zien hebbek dus men progs voor films te zien instald en ik wou ook nog men display drivers updaten. Dus ik surfen naar de site van nvidia en drivers downen met iexplorer (normaal surf ik met firefox
). Na het rebooten doordat men directx instald was start pc terug op en krijg ik reclame popups en de vraag om de een of ander toolbar te installen. Zonder vragen dus toolbar toch instald en gay popups (wheiii
)
Kheb dan adaware instald en in de 70 bestanden gevonden (normaal staat er nooit rommel op pc
)
Dus nu men vraag: Is het dus mogelijk dat er erges bestanden op de pc blijven staan na een format en die dan voor problemen zorgen, of is het door even 5min online te zijn en door naar 1 site (nvidia) te surfen zonder scanner, firewall en microsoft updates dat men pc fuckt up kan zijn ????
ondertussen formatje terug en eerst en vooral sp2 en nis2005 derop
greetz
vandaag dus formatje gedaan rond 18u, dan eten enz en tegen 20u ging ik es alles beginnen met installen. Normaal zet ik dus altijd eerst men virusscanner en sp2 enz op men systeem maar doordat men vriendin filmpje wou zien hebbek dus men progs voor films te zien instald en ik wou ook nog men display drivers updaten. Dus ik surfen naar de site van nvidia en drivers downen met iexplorer (normaal surf ik met firefox
). Na het rebooten doordat men directx instald was start pc terug op en krijg ik reclame popups en de vraag om de een of ander toolbar te installen. Zonder vragen dus toolbar toch instald en gay popups (wheiii
)Kheb dan adaware instald en in de 70 bestanden gevonden (normaal staat er nooit rommel op pc
) Dus nu men vraag: Is het dus mogelijk dat er erges bestanden op de pc blijven staan na een format en die dan voor problemen zorgen, of is het door even 5min online te zijn en door naar 1 site (nvidia) te surfen zonder scanner, firewall en microsoft updates dat men pc fuckt up kan zijn ????
ondertussen formatje terug en eerst en vooral sp2 en nis2005 derop

greetz
