Archief - internet f*ckt up !?!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
hoi,
vandaag dus formatje gedaan rond 18u, dan eten enz en tegen 20u ging ik es alles beginnen met installen. Normaal zet ik dus altijd eerst men virusscanner en sp2 enz op men systeem maar doordat men vriendin filmpje wou zien hebbek dus men progs voor films te zien instald en ik wou ook nog men display drivers updaten. Dus ik surfen naar de site van nvidia en drivers downen met iexplorer (normaal surf ik met firefox ;) ). Na het rebooten doordat men directx instald was start pc terug op en krijg ik reclame popups en de vraag om de een of ander toolbar te installen. Zonder vragen dus toolbar toch instald en gay popups (wheiii :angry: )
Kheb dan adaware instald en in de 70 bestanden gevonden (normaal staat er nooit rommel op pc :s )

Dus nu men vraag: Is het dus mogelijk dat er erges bestanden op de pc blijven staan na een format en die dan voor problemen zorgen, of is het door even 5min online te zijn en door naar 1 site (nvidia) te surfen zonder scanner, firewall en microsoft updates dat men pc fuckt up kan zijn ????

ondertussen formatje terug en eerst en vooral sp2 en nis2005 derop :)

greetz :)

j .

Legacy Member
Kan in de boot sector blijven staan zijn of mee geïnstalleerd met de programma's voor films, maar internet is toch de meest waarschijnlijke kandidaat.

Tomba

Legacy Member
gemiddeld is een pas geinstalleerde windows xp na 20 minuten onbeschermd online te zijn al 'besmet' met adaware, virus,...

dus waarschijnlijk is het idd door gewoon even online te zijn geweest, zelfs zonder naar dubieuze sites te zijn geweest

Exit

Legacy Member
+ ge installed die toolbar en die zal wel snel boel spyware instellen ... slim (uw uitleg spreekt van vraag om te installen ...)

n0sTRa

Legacy Member
+ ge installed die toolbar en die zal wel snel boel spyware instellen ... slim (uw uitleg spreekt van vraag om te installen ...)

heb nieks zelf instald hoor :) kwam popup van iexplorer zo met uitleg voor een toolbar en kstart paar seconden later iexplorer en toolbar was instald

Exit

Legacy Member
"en krijg ik reclame popups en de vraag om de een of ander toolbar te installen. "
ge zegt, ge krijgt de VRAAAG ....

"Zonder vragen dus toolbar toch instald"
en dan spreekt ge uw eigen tegen ... tja ... wa besluit trekt ge zelf eruit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan