scorpion007 zei:
als er iets mis / kapot is , voor de rest onderhoud ik mijn schijfkes wel goe , iedere week virusscan / defragmentatie / adaware full system en smart scans
Correctie, ge wilt zo rap mogelijk nieuwe schijven kopen wilde zeggen.
Als ge elke week al die dingen doet, dan verslijten di harde schijven massaal veel rapper dan da ze 3 maand aan een stuk zouden aanliggen. Trouwens elke week is echt nodig hoor

, als gij elke week al uw virussen en spyware moet verwijderen dan zitte toch met een probleemke.
Nu nie opvatten als kritiek eh maar ik zou dat toch reduceren tot 1*/maand al die dingen doen zu.
Nu ff ontopic, ik formateer meestal een keer of 3-4/ jaar, hangt ervan af hoeveel lanparty's ik doe, of hoeveel keer dat m$ sp2 op men pc probeert te krijgen, wat jammer genoeg in 75% van de gevallen bij proberen blijft

ad: .
Soit volgende week weer format en we zien wel als sp2 dan wel wilt werken.
Trouwens, formatje duurt hier meestal paar dagen

, enkel als ik echt niets anders te doen heb uurke of 4.
Da is meestal gewoon windoos derop, updates, drivers voor graka en norton, maar tegen dan ben ik het normaal beu en alle progs/games/andere drivers etc komen dan in de volgenden dagen.
Vanaf nu pak ik het anders aan, ik ga format doen en daarna alle updates/drivers/firewall+norton installen en verder de belangrijkste tools, en dan ghostje nemen. Duurt de volgeden keer dan mss nog uurke voor "format" en pc staat bijna in orde :applause: