Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Patriot zei:1 keer per maand ...
Toch :
Ik werk met ad-aware
jv 16 powertools
norton anti virus
mijn pc'tje is meestal spyware en virusvrij toch formateer ik elke maand, mijn pc gaat ervan rapper werken .... en alle brol die toch blijft staan is er eens af ....
SpArdA zei:1x per maand?![]()
Ik heb mijn PC nog nooit geformatteerd in de 4 jaar dat ik hem heb, is ook nergens voor nodig want er zit geen virus op.
Ge kunt perfect de prestaties van uwe PC blijven behouden zonder format.
Naast adaware + antivirus moet ge ook regelmatig defraggen/speeddisk en uw pagefile opnieuw aanmaken.


sameHoly Paladin zei:nevar !
kzorg ervoor da et nie nodig is

bij mij net hetzelfdeeXowomb zei:vroeger om de maand of 2-3, nu alleen als het nodig is. bijna nooit dus...
