Archief - Hoe vaak formatteert ge?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe vaak format ge?


  • Totaal aantal stemmers
    246
  • Opiniepeiling gesloten.

eXowomb

Legacy Member
vroeger om de maand of 2-3, nu alleen als het nodig is. bijna nooit dus...

^^VooDoo^^

Legacy Member
1x in een jaar soms zelfs langer. Vanaf dat ik zie dat ik prestatieverlies heb of ik echte prob krijg.

SpArdA

Legacy Member
The Patriot zei:
1 keer per maand ...
Toch :
Ik werk met ad-aware
jv 16 powertools
norton anti virus
mijn pc'tje is meestal spyware en virusvrij toch formateer ik elke maand, mijn pc gaat ervan rapper werken .... en alle brol die toch blijft staan is er eens af ....

1x per maand? :wtf:
Ik heb mijn PC nog nooit geformatteerd in de 4 jaar dat ik hem heb, is ook nergens voor nodig want er zit geen virus op.

Ge kunt perfect de prestaties van uwe PC blijven behouden zonder format.
Naast adaware + antivirus moet ge ook regelmatig defraggen/speeddisk en uw pagefile opnieuw aanmaken.

Radiance

Legacy Member
toch wel ne keer in de 3 - 4 maand, maar ik kan er dan ook ni tegen dat dat traag opstart of wat dan ook, met regelmatig drivers & software van review materiaal te moeten installeren & gewoon allerlei vreemde programme'kes die k dan eene keer voor iets nodig heb.

MOVED general -> soft

The Patriot

Legacy Member
SpArdA zei:
1x per maand? :wtf:
Ik heb mijn PC nog nooit geformatteerd in de 4 jaar dat ik hem heb, is ook nergens voor nodig want er zit geen virus op.

Ge kunt perfect de prestaties van uwe PC blijven behouden zonder format.
Naast adaware + antivirus moet ge ook regelmatig defraggen/speeddisk en uw pagefile opnieuw aanmaken.

da zegde gij ;)

xBEHOLDERx

Legacy Member
Als je meer dan 1 keer per jaar moet formatteren dan zijn er twee mogelijkheden:
  1. Je bent een slaaf geworden van je eigen besturingssysteem.
  2. Je hebt major pech gehad en meermaals een systeemcrash gehad.

Nooit, en zelfs als mijn pc crashed en niet meer wil opstarten, ik heb hier genoeg cdroms die handige tools bevatten. ;)

menlor

Legacy Member
hitmanpro is zo'n zalig prog
scant echt goe met kei veel progs tesamen

da houd het formateren wel tegen :)

thugangel

Legacy Member
ben het nu aant doen op menne desktop.. omwille van t feit dak alles heb verkloot door een linux installatie :p, ga eerst winxp dan terug linux er op zetten, ma goed dak nog een backupje had van men bestandjes :p mvg lilpac

Mocke-Lock

Legacy Member
eXowomb zei:
vroeger om de maand of 2-3, nu alleen als het nodig is. bijna nooit dus...
bij mij net hetzelfde

vroeger bij win98 (en tijdelijk ME) zat ik binnen de kortste keren met blue screens en geheugenfouten omdat ik mijn pc een paar dagen liet opstaan zonder reboot
het duurde ook maar een klein uurke en met norton ghost ging het nog sneller

tegenwoordig doe ik het enkel als het echt nodig is, meestal door hardware wissels

Mikkel

Legacy Member
Ene keer per jaar, alst school gedaan is en alle software zoals TogetherSoft en Borland Jbuilder, VS.NET enz eraf mogen..tenminste als ik zeker ben dak die licenties ni kwijt geraak...een grote kuis voor de zomer om dan LAN-partys af te schuimen, en pc in goede game conditie te houden ;)

Vladimirvlad

Legacy Member
Heb maar 1 keer moeten formatteren, toen mijn pc fucked-up was door Service Pack 1... Anders nooit ;)

Vladimir

Bubbling Zombie

Legacy Member
alst schooljaar terug begint. Nieuwe start, vers OS (raar redenering i know, maar't helpt :p )

Mr. M

Legacy Member
aleen als het echt echt moet (dus als het totaal nimeer werkt :p)
ma in principe dus nooit (al is het wel al voorgevalle door een slechte HDD en overlaatst, e paar maand gelede door iet dak nog altijd ni weet wa het was (en nee geen spyware of virus daar ben k zeker van))

Stijneman

Legacy Member
nooit, tenzei em echt moet (virus/no boot/hdd kapot/...) geformat worre :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan